آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی TimeShift انتقال زمانی برای کامپیوتر

دانلود TimeShift برای ویندوز

TimeShift  به استاد کنترل زمان تبدیل شود تا از همه قوی تر گردید. این بازی برای اولین بار در سال 2007 توسط activision منتشر شد و پس از آن با استقبال بی نظیری از کاربران همراه گشت. دکتر آیدن کرون در زنجیره‌ ی فضازمان جهش کرده است. کاری خطرناک با نتایجی وحشتناک. اکنون، در منطقه آلفا جهانی موازی به وجود آمده است. شما که با لباس بتا مجهز شده اید، می توانید زمان را کند یا متوقف کنید یا حتی جهت آن را تغییر دهید. در 24 سطح این بازی، با سلاح های مختلف مبارزه کنید و قدرت واقعی خود را به نمایش بگذارید. شما می توانید در 14 نقشه مختلف با 16 پلیر دیگر مبارزه کنید. با 40 ویژگی متعددی که در اختیارتان قرار می گیرد؛ استایل بازی خود را شخصی سازی کنید تا بهترین تجربه را از حالت مولتیپلیر این بازی بدست آورید. برای انجام این بازی به شکل گروهی باید سیستم ها از طریق شبکه LAN به یک دیگر متصل باشند. TimeShift بازی اکشنی با درون مایه های سای فای و وحشت است که در آن قادر به کنترل زمان خواهید بود. کاربران استیم به این بازی امتیاز بسیار مثبت داده اند. TimeShift برای رده سنی +18 سال مناسب ارزیابی شده است. گرافیک TimeShift در نوع خود فوق العاده بوده و بر روی جزئیات آن زیاد کار شده است.

ویژگی های بازی TimeShift


- گرافیک جذاب با جزئیات بالا

- پشتیبانی از حالت چند نفره

- کنترل جهت زمان و برعکس کردن آن

- امکان کند کردن و متوقف کردن زمان

- مبارزه با سلاح های آخر الزمانی

- 24 مرحله فوق العاده و سرگرم کننده

- امکان انتخاب بین 40 ویژگی برای شخصی سازی گیم پلی


حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: ویندوز (R) XP با آخرین نسخه سرویس نصب شده یا ویندوز ویستا
پردازنده: Intel (R) پنتیوم (R) 4. 2 گیگاهرتز یا AMD (R) معادل
حافظه: 1 گیگابایت رم
گرافیک: NVIDIA(R) GeForce(R) 6600 128 MB DirectX(R) 9.0c-compatible card with Pixel Shaders 2.0b    یا (ATI(R) Radeon(R) x700)
دایرکس: DirectX (R) 9.0c
هارد دیسک: 8 گیگابایت فضای آزاد هارد دیسک
صدا: کارت صدا سازگار با DirectX 9.0c
توجه: TimeShift تنها از طریق LAN یا اتصال مستقیم را حالت چند نفره را پشتیبانی می کند

تصایری از محیط بازی TimeShift:


دانلود TimeShift برای ویندوز  دانلود TimeShift برای ویندوز  دانلود TimeShift برای ویندوز  دانلود TimeShift برای ویندوز  دانلود TimeShift برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی