آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی کم حجم Wunderling - نصب بازی وندرلینگ برای کامپیوتر

دانلود Wunderling برای ویندوز

Wunderling شما یک قهرمان نیستید. بلکه کاراکتری ابله و لول پایین می باشید که تنها می تواند بپرد. قهرمان بازی را دنبال کنید و به او نشان دهید که رئیس واقعی چه کسی است. Wunderling با گیم پلی ساده ای که دارد می تواند برای تمامی سنین لذت بخش باشد. کنترل Wunderling را در دست بگیرید و در مکان های مختلف ماجراجویی کنید. بین پلتفرم های مختلف بپرید و پازل ها را فقط با یک دست حل کنید. گنجینه پنهان هر سطح را بیابید، و حرکات منحصر به فردی نظیر پرش از دیوار و تقویت را آزاد کنید. از گرافیک پیکسلی و ساده بازی لذت ببرید. قهرمان را دنبال کنید؛ در این بازی شما boss هستید.

Wunderling را با بیش از 27 میلیون ترکیب مختلف شخصی سازی کنید. بیشتر گیم پلی بازی در جنگل رخ می دهد. اما در سواحل نیز گشت و گذار خواهید کرد و نقاط دیدنی ای را خواهید دید. علاوه بر این در برخی از مراحل باید در شب بازی کنید. Wunderling به شکل کامل از دسته ها پشتیبانی می کند. این بازی برنده جوایز مختلفی نیز در سال 2020 شده است و انتظارات زیادی از آن می رود. نکته جالبی که در مورد Wunderling وجود دارد این است که در آن قادر به کنترل حرکت افقی کاراکتر خود نیستید و تنها می توانید بپرید. لول های این بازی تا جای ممکن به شکل ساده طراحی شده اند که حتی افرادی که تجربه در بازی های پلتفرمر ندارند بتوانند از آن لذت ببرند.

ویژگی های بازی Wunderling


- امکان مختلف برای ماجراجویی

- گیم پلی بسیار ساده مناسب تمام سنین

- شخصی سازی کاراکتر با 27 میلیون لباس مختلف

- گرافیک پیکسلی به یاد ماندنی

- پشتیبانی از دسته ها

- آزاد کردن قدرت های پنهان کاراکتر

- پیدا کردن گنجینه پنهان هر مرحله

- دنبال کردن قهرمان در طول بازی


تریلر بازی Smart City Plan



حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: Vista ، Win 7 ، Win 8 ، Win 10 (64 بیتی)
پردازنده: Intel Core i3-4130 3.40 GHz/ AMD Phenom II X4 965 ، 3.4 GHz
حافظه: رم 2 گیگابایت
گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950
DirectX: نسخه 11
فضای ذخیره سازی: 400 مگابایت فضای موجود

تصاویری از محیط بازی Wunderling :


دانلود Wunderling برای ویندوز  دانلود Wunderling برای ویندوز  دانلود Wunderling برای ویندوز  دانلود Wunderling برای ویندوز  دانلود Wunderling برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی