آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی فیفا 21 برای کامپیوتر | نصب بازی FIFA 21 برای کامپیوتر و لپ تاپ

دانلود FIFA 21 برای ویندوز

FIFA 21 فیفا 21 از زمان انتشار FIFA 14، به نظر می رسد هر نسخه جدید بازی، درست مانند نسخه قبلی با تغییرات جزئی و بهبود گرافیک است. FIFA 21 نیز از این قاعده مستثنی نیست، با این حال در این نسخه از بازی، شاهد تغییرات قابل توجهی هستیم که مدت ها منتظر آن ها بودیم. در FIFA 20 بازیکنان احساس می کردند در فضایی 8 بعدی گیر افتاده اند، انگار که نیرویی نامرئی کنترل حرکت آن ها را در دست گرفته باشد. خوشبختانه دیگر چنین مشکلی وجود ندارد و از حالا حرکات را به شکل آزادانه تری می توانید انجام دهید. اگرچه حرکت توپ به شکل ناراحت کننده ای غیر طبیعی به نظر می رسد، با این حال نمی توان بهبود های قابل توجه FIFA 21 نسبت به نسخه های قبلی اش را نادیده گرفت. اکنون دریبل کردن در مقابل مدافعان کار راحت تری شده است.

FIFA 21 - فیفا 21 دیگر برای حمله، ضربه قوی حرف اول را نمی زند و تاکتیکی بازی کردن اهمیت بیشتری پیدا کرده است. فیزیک بازی متاسفانه مثل نسخه های قبلی چنگی به دل نمی زند و همچنان PES حرف اول را در این زمینه می زند. ناراحت کننده ترین بخش از FIFA شاید آن زمان هایی باشد که مهاجم شما آنقدر دیر به محل مناسب می رسد که کار از کار گذشته است و حتی اگر بتواند پاس را هم دریافت کند و حمله کند، توپ او در نهایت معمولا به شکل نامعمولی با دفاع مدافعان تیم مقابل رو به رو می شود. حداقل می توان گفت زیرپا زدن بهبود پیدا کرده است.

FIFA 21 فیفا 21 حمله های ناگهانی، موثرتر به نظر می رسند. تمرین کردن در مینی گیم ها بازیکنان شما را آماده نگه می دارد. متعادل کردن تیم در یک بازی 38 فصلی می تواند چالش آور و در عین حال لذت بخش باشد. در Career Mode می توانید مسابقاتی مانند Football Manager lite را تجربه کنید. در منوهای تاکتیکی می توانید تغییرات دلخواه خود را در صف آرایی تیم دهید، این تغییرات به شکل آنی انجام می شوند و از آن طرف هوش مصنوعی تلاش خود را می کند تا در مسابقات کلوب شما پیروز شود. البته به شما از الان هشدار می دهیم که انتظار تسلیم شدن های متعدد تیمتان را در این مود داشته باشید. حالت جمع آوری کارت بازیکنان، مانند قبل به افرادی که کارت ها را می خرند اولویت می دهد.

البته می توانید با مسابقات آنلاین بسته های جدیدی بدست آورید، با این حال افرادی که پرداخت می کنند خیلی سریع تر می توانند تیم خود را تشکیل دهند. کارت های فیتنس به شکل کامل حذف شده اند. بنابرین بازیکنان شما در بهترین شرایط خود می توانند وارد مسابقه شوند. در عین حال پلیرهای دیگر نمی توانند با کارت های تقویت کننده، قدرت تیمشان را افزایش دهند.

ویژگی های بازی FIFA 21


- گرافیک واقع گرایانه و چشم گیر

- آزادی عمل بیشتر بازیکنان در حرکت

- منوهایی با ظاهر جذاب

- مسابقه در استادیوم های مختلف

- وجود بیش از 700 تیم

- حذف شدن کارت های تقویت کننده

- بهبود پیدا کردن دریبل بازیکنان

- تنظیم کردن صف آرایی بازیکنان به شکل آنی

- فیزیک قابل قبول اما نه چندان دلچسب

- منوهای مدرن و گیرا

- استفاده از ظرفیت گرافیک های مدرن

- اضافه شدن حالت جدید برای مسابقه

- دارای بیش از 17 هزار بازیکن


تریلر بازی فیفل 21


حداقل سیستم مورد نیاز:


به پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی نیاز دارد
سیستم عامل: ویندوز 10 - 64 بیتی
پردازنده: Intel Core i3-6100 @ 3.7GHz یا AMD Athlon X4 880K @ 4GHz
حافظه: 8 گیگابایت RAM
گرافیک: NVIDIA GTX 660 2 GB یا AMD Radeon HD 7850 2 GB
فضای ذخیره سازی: 50 گیگابایت فضای موجود


سیستم پیشنهادی:


به پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی نیاز دارد
سیستم عامل: ویندوز 10 - 64 بیتی
پردازنده: Intel i5-3550 @ 3.40GHz یا AMD FX 8150 @ 3.6GHz
حافظه: 8 گیگابایت RAM
گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 670 یا AMD Radeon R9 270X
شبکه: اتصال به اینترنت پهن باند
فضای ذخیره سازی: 50 گیگابایت فضای موجود


مرتبط با پست :


دانلود بازی فیفا 19

دانلود بازی فیفا 20 اندروید
دانلود بازی FIFA 18 فیفا 18

دانلود بازی فیفا 16 برای کامپیوتر

تصاویری از محیط بازی FIFA 21 :


دانلود FIFA 21 برای ویندوز  دانلود FIFA 21 برای ویندوز  دانلود FIFA 21 برای ویندوز  دانلود FIFA 21 برای ویندوز  دانلود FIFA 21 برای ویندوز  دانلود FIFA 21 برای ویندوز  دانلود FIFA 21 برای ویندوز


لیست دانلود

لینک های دانلود به محض کرک شدن بازی قرار می گیرد

  دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید    (4.7/5)
پسورد فایل :
کپی