آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود و نصب بازی Phasmophobia نصب بازی فاسموفوبیا برای کامپیوتر
دانلود بازی Phasmophobia فاسمفوبیا برای کامپیوتر – نسخه 0xdeadc0de

بازی ترسناک Phasmophobia فاسموفوبیا - عنوانی که باعث میشود به عنوان کارشناس فعالیت های ماورا الطبیعه در مکان های ترسناک و تسخیر شده قرار بگیرید، تجربه واقعی ترس و تلاش برای پیدا کردن سرنخ های متنوع دلیلی است که باعث میشود به همراه تیم خود راهی ماجراجویی های مرگبار شوید با وارد شدن به محیط های تسخیر شده سعی کنید تا ارواح خبیث را به دام بیندازید. گزارشات بسیاری به دست تیم شما می‌رسد و افراد زیادی احتیاج به کمک دارند و این وظیفه تیم ماوراءالطبیعه شماست تا با حضور در محل شیاطین موجود در آن مکان را شناسایی کنند! این تنها راه نجات است باید تمامی ترس ها را کنار بگذارید این ماموریت های سخت را انجام دهید. یکی از دلایلی که باعث میشود در کار خود موفق باشید وجود امکانات و تجهیزات کامل است تا با بکارگیری آنها بتوانید در سخت ترین شرایط شناسایی و پاکسازی را به درستی انجام دهید، قبل از وارد شدن به محیط بازی Phasmophobia سعی کنید هر آیتمی که نیاز دارید را خریداری کنید تا مشکلی وجود نداشته باشد.


دانلود Phasmophobia

✅ نام نرم افزارPhasmophobia❤️ تعداد دانلود3979
⭐نسخه نرم افزارv0.9.0.10🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 | 64 بیتی به بالا🔆 حجم فایل7.4 گیگابایت

برسی بیشتر بازی Phasmophobia

تمامی آیتم ها طبقه بندی خواهد شد تا دسترسی به آنها راحت تر باشد، یکی از قسمت ها در بازی Phasmophobia ماشین شماست که در آن بخش های زیادی وجود دارد! وجود هر یک از مانیتورها باعث میشود اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید، برای مثال در بازی یکی از مانیتورها فعالیت بدنی و مغزی شما و افراد تیم را نشان میدهد اینکه با وارد شدن به محیط خانه چه میزان فشار روحی به شما وارد میشود، یکی از مانیتورها اطلاعات کامل و نحوی برقراری ارتباط با روح سرگردان را به شما نشان خواهد داد که بسیار مهم است. روبه روی این مانیتورها تمامی آیتم ها و تجهیزات در قفسه ای وجود دارد که هر یک از اعضای تیم می‌توانند یک یا چند آیتم را در اختیار بگیرند با خود وارد خانه کنند، البته باید گفت مانیتور دیگری وجود دارد که وقتی دوربینی در محیط خانه کار می‌گذارید میتوانید از داخل ماشین به کمک مانیتور فضای داخلی خانه را مشاهده کنید. حسگرهای حرکتی در بازی، دماسنج، دوربین، صلیب، دفتر و قلم، بی سیم، UV، چراغ قوه، دستگاه ارتباط با ارواح و دیگر امکانات را در اختیار بگیرید و برای پاکسازی به سرعت اقدام کنید. برخی از ارواح کم خطر هستند و مواقع ای که احضار میشوند هیچ اذییت و آزاری ندارند میتوانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید اما برخی از ارواح بسیار خبیث و عصبانی هستند و به محض اینکه احضار شوند سعی میکنند شما را به قتل برسانند پس می بایست به سرعت از خانه خارج شوید وارد ماشین شوید در صورت نیاز حتی بطور کامل محل را ترک کنید. بعد از پایان دادن سرنخ ها و کسب اطلاعات کافی در پایان باید دفتر خودتان را باز کنید نوع روح را مشخص کنید مرحله بازی را خاتمه دهید تا در نهایت بتوانید ماموریت های جدید را امتحان کنید،

بازی Phasmophobia در اصل بصورت آنلاین است و برای انجام ماجراجویی ها به دوستان خود احتیاج دارید چراکه به تنهایی شکار این ارواح اصلا امکان پذیر نیست و در اصل وجود یک تیم تحقیقاتی باعث میشود در کار خود موفق باشید. نکته جالب در این گیم این است که به کمک دستگاه ارتباط با ارواح قادر هستید با آنها صحبت کنید یکسری سوال های خاص بپرسید بدون شک جوابی دریافت خواهید کرد! یکسری از این ارواح به کمک همان دستگاه پاسخ میدهند یکسری دیگر برای پاسخ نیاز به یک دفتر و قلم دارند تا خواسته خود را بنویسند. بسته به روحی که با آن سرو کار دارید فعالیت ها و عکس العمل ها متفاوت خواهد بود. همیشه با وارد شدن به محیط های تسخیر شده یک بخش وجود دارد که فعالیت بیشتری در آنجا وجود دارد بطوری که وقتی با دماسنج وارد آن بخش میشوید دما به شدت کاهش می یابد! این دقیقا همان نقطه ای است که باید کار خود را شروع کنید از آن مکان برای ارتباط برقرار کردن با ارواح موجود استفاده کنید، ممکن است در تلاش های اول نتوانید به خوبی عمل کنید با شکست روبه رو شوید اما مهم ترین اصل این است که به کار تیمی عادت کنید و با دیگر اعضای گروه هماهنگ باشید تا بازی و شرایط برایتان ساده تر شود، اگر هر یک از اعضا وظیفه مشخصی را به عهده بگیرد بدون شک تمامی ماموریت ها به بهترین شکل انجام خواهد شد به سرعت میزان پول بیشتر را بدست خواهید آورد تا تجهیزات جدید تر را بتوانید برای خود و تیم خریداری کنید.


قابلیت های کلیدی بازی Phasmophobia 


- گیم پلی همکاری محور: یکی از ویژگی های برجسته بازی Phasmophobia، ماهیت همکاری محور آن است. شما و تا سه بازیکن دیگر می توانید به عنوان تیمی از تحقیق گران ماورالطبیعه وارد مکان های خالی از سکنه شوید و سعی کنید روح ها و موجودات ماورالطبیعه را شناسایی کنید. دانلود بازی DreadOut 2 و دانلود بازی Deadly Premonition The Director's Cut و دانلود بازی Vampire: The Masquerade - Coteries of New York از دیگر بازی های مرتبط می باشد.

- انواع مختلف روح: بازی دارای بیش از 10 نوع مختلف روح است، هر کدام دارای ویژگی ها و شواهد خاصی هستند. این تنوع در روح ها باعث می شود تجربه بازی هر بار متفاوت باشد.

- تجهیزات متنوع: شما از تجهیزات مختلفی برای تحقیق و جمع آوری شواهد استفاده می کنید. این تجهیزات شامل دما سنج، ردیاب امواج صوتی، دوربین دید در شب، جعبه فرکانس رادیویی، سنسور حرکتی و... می شوند. هر تجهیزات وظیفه خاصی در تحقیق و شناسایی روح ها دارند.

- سیستم رتبه بندی: بازی دارای یک سیستم رتبه بندی است که بر اساس عملکرد شما و تیمتان در هر ماموریت تعیین می شود. با بهبود عملکرد، شما می توانید رتبه بندی خود را ارتقاء داده و جوایز بیشتری دریافت کنید.


تریلر بازی Phasmophobia



- گرافیک و صداهای واقع گرایانه: بازی دارای گرافیک و صداهای واقع گرایانه است که تجربه ترسناک و واقعی تری را به بازیکنان ارائه می دهد.

- توسعه مداوم: استودیو Kinetic Games به طور مداوم به روزرسانی ها و افزودن محتوای جدید به بازی Phasmophobia ادامه می دهد. این افزودنی ها شامل انواع روح جدید، تجهیزات جدید، نقشه های جدید و اصلاحات بهبودی در بازی می شوند.

- نقشه های متنوع: بازی دارای مکان های مختلفی به عنوان نقشه ها برای انجام ماموریت ها دارد. هر نقشه دارای ویژگی ها و معماهای خود است که شما باید آن ها را حل کنید تا روح ها را شناسایی کنید.

- تجربه ترسناک و ترکیبی از هیجان و استراتژی: Phasmophobia ترکیبی از ترس و هیجان بازیکنان را ایجاد می کند. همچنین، بازی استراتژیکی است و تصمیم گیری های صحیح در زمان های خطرناک می تواند تفاوت کننده باشد.

- انتخاب نقشه و تجهیزات: شما قادر به انتخاب نقشه و تجهیزات خود در هر ماموریت هستید. این انتخاب ها می توانند تا حدی استراتژیک باشند و تأثیر بزرگی در نتیجه بازی داشته باشند.

حداقل سیستم مورد نیاز

    • OS: Windows 10 64Bit
    • Processor: Intel Core i5-4590 / AMD FX 8350
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GTX 970 / AMD Radeon R9 290
    • Storage: 16 GB available space
    • Additional Notes: Minimum Specs are for VR, lower specs may work for Non-VR

سیستم پیشنهادی

    • OS: Windows 10 64Bit
    • Processor: Intel i5-4590/AMD Ryzen 5 1500X or greater
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GTX 970 / AMD Radeon R9 290 or greater
    • Storage: 18 GB available space

آموزش نصب بازی Phasmophobia


1 - فایل را دانلود کنید و توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

2 - فایل Phasmophobia.exe را اجرا کنید و با انتخاب کردن سرور مورد نظر وارد بازی شوید

4 - در صورت مشاهده ارور Not launched Steam باید با دانلود Steam از سایت ما دانلود کنید.

5 - در نرم افزار استیم برای خودتان یک اکانت بسازید و با اکانت ساخته شده در استیم لاگین کنید.

6 - مشکل حل خواهد شد و بازی اجرا می شود.

دانلود بازی Phasmophobia فاسمفوبیا برای کامپیوتر – نسخه 0xdeadc0de  دانلود بازی Phasmophobia فاسمفوبیا برای کامپیوتر – نسخه 0xdeadc0de  دانلود بازی Phasmophobia فاسمفوبیا برای کامپیوتر – نسخه 0xdeadc0de  دانلود بازی Phasmophobia فاسمفوبیا برای کامپیوتر – نسخه 0xdeadc0de


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی