آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی eFootball 2022 نصب بازی فوتبال پی‌ اس 2022 Pes برای کامپیوتر PC

دانلود بازی eFootball 2022 نصب بازی فوتبال پی‌اس 2022 برای کامپیوتر PC

دانلود eFootball 2022 فصل دوم آپدیت 26 ژوئن 2022


بازی فوتبال eFootball 2022 پی اس 2022 کامپیوتر - جدید ترین محصول شرکت نام آشنای Konami Digital Entertainment می باشد که با نامی جدید برای کنسول های مختلف عرضه شده است. عنوان بازی eFootball 2022 قرار است یکی از محبوب ترین و خارق العاده ترین نسخه از بازی PESدر سبک بازی های ورزشی باشد، خودتان را برای رقابت ها و مسابقه های منحصر به فرد آماده کنید! در این نسخه از بازی تمامی مشکلات و ضعف های نسخه های قبل بطور کامل برطرف شده و باید گفت طراحان و سازندگان تمامی تلاش خودشان را انجام داده اند تا طرفداران بتوانند با نوع جدیدی از رقابت ها روبه رو شوند. سال هاست که در صنعت بازی های ویدیویی رقابت شدیدی بر سر عنوان FIFAو PESوجود دارد و هر کدام طرفداران خود را دارا هستند و برای این بازی ها دلایل خاص خودشان را مطرح می‌کنند، اما به راستی کدام نسخه میتواند از لحاظ گرافیک، طراحی محیط و بازیکنان و نوع گیم پلی طراحی فوق العاده تری داشته باشد؟ 


دانلود eFootball 2022

✅ نام نرم افزارeFootball 2022❤️ تعداد دانلود26699
⭐نسخه نرم افزار2022🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 | 64 بیتی به بالا🔆 حجم فایل35 گیگابایت

توضیحات بیشتر در مورد eFootball 2022


eFootball 2022 همانطور که گفته شد هر پلیر دلایل خاص خودش را دارد البته باید بگوییم هر کدام از این عناوین در بخشی نسبت به دیگری برتری دارد، عنوان بازی eFootball 2022 قرار است نوع جدیدی از گیم پلی را در اختیار طرفدارن بگذارد. چه در بخش آفلاین و چه در بخش آنلاین انواع مختلف رقابت های حساس و هیجان انگیز در انتظار شماست! بهتر است همانند قبل اول در بخش آنلاین با محیط و نوع گیم پلی بیشتر آشنا شوید و سپس با ورود به بخش آنلاین مقابل بازیکنان سراسر جهان قرار بگیرید پیروزی های متوالی کسب نمایید، تا به امروز سری بازی های مختلفی در سبک های متفاوت عرضه شده که هر کدام گرافیک واقع گرایانه و خارق العاده ای را به نمایش گذاشته اند و در همین زمینه پلیرها توقع دارند بازی های که قرار است عرضه شوند از گرافیک مناسبی برخوردار باشند این شاید یکی از دلایل پیشرفت عنوان eFootball 2022 باشد.


eFootball 2022


eFootball 2022 یکی از مهم ترین بخش ها که بازیکنان زیادی درخواست بهبود آن را داشته اند بخش داوری و هوش مصنوعی بازیکن ها است و اینکه گیم پلی و نرمی بازی در حدی باشد که بازیکنان بتوانند در موقعیت های حساس بهتر واکنش نشان دهند! هوش مصنوعی بازیکن ها و بخش داوری تا به امروز پیشرفت زیادی داشته و میتوان امید داشت در این بازی نیز بتوانید طراحی و پیاده سازی خارق العاده ای را شاهد باشید، تمامی تیم ها با آخرین نقل و انتقالات در گیم لحاظ شده و با قرارگیری در فصل ها و مسابقات جام قادر هستید تکنیک ها و قدرت بازی خودتان را افزایش دهید. جالب است بدانید سازندگان بازی ادعا کرده اند برای طراحی بازی از موتور جدید بازیسازی استفاده کرده اند تا گرافیکی که روی بازی اعمال میشود برای نسل جدید مناسب باشد، یکی دیگر از مشکلات سری بازی های فوتبال بحث لایسنس تیم ها است که باید گفت در این بخش نیز خبرهای خوشی برای طرفداران وجود دارد چراکه تیم های زیادی در این نسخه از بازی لایسنس شده اند.

بخش سفارشی سازی نیز همانند نسخه های قبلی پابرجاست و حتی بیشتر از قبل قادر هستید این کار را انجام دهید از لباس ها، استادیوم، توپ گرفته تا هر ویژگی که قابل تغییر و شخصی سازی باشد در گیم میتوانید تغییر دهید تا بازی و مسابقات برایتان چندین برابر جذاب شود.مجموعه بازی های فوتبال PES همیشه جزو پرطرفدار ترین ها بوده اند که شرکت کونامی با بررسی های انجام گرفته به این تصمیم رسید که نسخه 2022 بازی باید تفاوت بسیاری با نسخه های قبلی داشته باشد. این تصمیم زمانی گرفته شد که اخبار و ویژگی های مربوط به رقیب این بازی یعنی FIFA روز به روز بیشتر میشد. شرکت کونامی برای عقب نماندن از EA تصمیم گرفت تا سبک و ویژگی های بازی را بیشتر کند و این مورد در حالی رخ داد که آنها در بخش شبیه سازی بازیکنان و گرافیک بازی وسواس بالایی را بخرج داده اند که باید رقابت این دو بازی را در سال جاری دید.


💢 آموزش نصب بازی eFootball 2022


  • ❶ ابتدا باید استیم را از اینجا دانلود کنیدو وارد اکانت خود در Steam شوید و اگر ندارید با مراجعه به سایت استیم برای خود یک اکانت با ایمیل معتبر بسازید.
  • ❷ در بخش جستجوی نرم افزار عبارت eFootball 2022 را تایپ کنید و اینتر را بزنید و یا به صفحه اصلی بازی eFootball 2022 مراجعه کنید.  سپس در صفحه باز شده روی عبارت Install Game کلیک نمایید تا بازی بصورت قانونی وارد لیست گیم های شما شود.
  • ❸ سپس دیتای دانلود شده از پاتوق یو را دانلود ، اکسترکت و پوشه eFootball در یک مسیر مناسب قرار دهید. ( برای مثال در درایو D قرار دهید )  بالای برنامه سمت چپ روی Steam کلیک نمایید و در ادامه Backup and Restore Games و Restore a Previous Backup را انتخاب کنید.
  • ❹ اکنون باید پوشه مرحله قبل را به استیم معرفی کنید تا استیم آن را شناسایی و نصب کند.
  • ❺ وارد بازی شوید و از آن لذت ببرید.

❓سوالات متداول مرتبط با بازی eFootball 2022


برای نصب بازی eFootball 2022 به چه سیستمی نیاز داریم ؟

✔️ حداقل ویندوز مورد نیاز ویندوز 10 معماری 64 بیتی با رم 8 پردازه cori5 است با مراجعه به پست و سربرگ سیستم مورد نیاز اطلاعات کاملتری بدست میارید.

 

آیا eFootball 2022 همان PES 2022 است ؟

✔️ بله این همان نسخه پی اس 2022 است که توسط کمپانی کونامی نام آن تغییر کرده است.

 

آیا دانلود این بازی رایگان است ؟

✔️ بله دانلود بازی پی اس 2022 کاملا رایگان و با حجم نیم بها می باشد.

تصاویری از محیط بازی پی اس 2022


دانلود بازی eFootball 2022 نصب بازی فوتبال پی‌اس 2022 برای کامپیوتر PC  دانلود بازی eFootball 2022 نصب بازی فوتبال پی‌اس 2022 برای کامپیوتر PC  دانلود بازی eFootball 2022 نصب بازی فوتبال پی‌اس 2022 برای کامپیوتر PC  دانلود بازی eFootball 2022 نصب بازی فوتبال پی‌اس 2022 برای کامپیوتر PC

تریلر بازی پی اس 2022



لیست دانلود سیستم مورد نیاز
به دلیل مشکلات بسیار زیاد کپی استیم لینک های دانلود برداشته شد فعلا تننها راه دانلود از خود استیم است به زودی آنلاکر قرار میگیرد.
 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 35 گیگابایت
   (4.5/5)
حداقل سیستم مورد نیاز
    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 10 - 64bit
    • Processor: Intel Core i5-2300, / AMD FX-4350
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: GeForce GTX 660 Ti / Radeon HD 7790
    • Network: Broadband Internet connection
    • Storage: 50 GB available space
سیستم پیشنهادی
    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 10 - 64bit
    • Processor: Intel Core i5-7600 / AMD Ryzen 5 1600
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 590
    • Network: Broadband Internet connection
    • Storage: 50 GB available space
پسورد فایل :
کپی