آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی PC Building Simulator – IT Expansion شبیه ساز ساخت کامپیوتر

دانلود PC Building Simulator برای کامپیوتر

PC Building Simulator کامپیوتر خود را بسازید و آن را توسعه بدهید. PC Building Simulator یکی از واقع گرایانه ترین بازی های موجود در این عرصه می باشد. می توانید خطاهای کامپیوترتان را پیدا کنید و آن ها را حل نمایید. این نرم افزار نه تنها کامپیوترهایتان را از نظر سخت افزاری شبیه سازی می کند، بلکه قادر به شبیه سازی اپلیکیشن ها نیز هست. PC Building Simulator به 10 زبان زنده دنیا ترجمه شده است و در آن می توانید 94 اچیومنت بدست بیاورید. با کمک این بازی قادر خواهید بود که از مدرن ترین سخت افزار های موجود برای ساخت کامپیوتر خود استفاده کنید. بیش از 650 هزارنفر از سراسر دنیا این بازی را دانلود کرده اند. این بازی رضایت 94% از کاربران را به خود جلب کرده است.
شغل شما ساختن و تعمیر کردن کامپیوترها می باشد. از داخل مغازه تان می توانید تمام کارهایی که به شما سپرده می شود را انجام دهید. مشتری ها رنج مختلفی از کارها را به شما ارائه می کنند که می تواند از ارتقاهای ساده تا تعمیر کردن کل کامپیوترشان باشد. اینگونه کارها را به گونه ای باید بپذیرید که در زمانی که در اختیار دارید، بیشترین تعداد کار را انجام دهید تا بیشتر سود بکنید. از بین مجموعه بزرگی از LED ها انتخاب کنید و ظاهری خاص به کامپیوتر ببخشید. سپس از مایع های خنک کننده استفاده کنید تا کامپیوتر مدرنتان زیادی داغ نکند. شاید تعمیر کردن کامپیوتر در ابتدا کاری غیر ممکن به نظر برسد. اما با توضیحاتی که این برنامه قدم به قدم به شما می دهد قادر به آشنایی با انواع جزئیات سخت افزار یخواهید بود.

دانلود PC Building Simulator – IT Expansion

✅ نام نرم افزار PC Building Simulator – IT Expansion ❤️ تعداد دانلود 2245
⭐نسخه نرم افزار 1.15.2-Razor1911 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 15.2 گیگابایت

ویژگی های بازی PC Building Simulator:


- گرافیک سه بعدی جذاب
- محیطی کاملا واقع گرایانه
- شبیه سازی سخت افزاری و نرم افزاری
- مشاهده جزئیات سخت افزار های مختلف
- بسیار آموزنده
- کسب رضایت 94% از بازیکنان


تریلر بازی PC Building Simulator – IT Expansion



حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: ویندوز 7 یا بالاتر
پردازنده: Intel Core i5-2500K یا AMD Athlon X4 740 (یا معادل آن)
حافظه: 4 گیگابایت رم
گرافیک: GeForce GTX 660 (2048 MB) یا Radeon R9 285 (2048 MB) - GPU - گرافیک های غیر اختصاصی ممکن است کار بکنند اما پشتیبانی نمی شوند.
DirectX: نسخه 9.0c
فضای ذخیره سازی: 30 گیگابایت فضای موجود
کارت صدا: سازگار با DirectX


نکته : سری قدیمی بازی در لینک روبرو در دسترس است دانلود بازی PC Building Simulator

تصاویری از محیط بازی PC Building Simulator:


دانلود PC Building Simulator برای کامپیوتر  دانلود PC Building Simulator برای کامپیوتر  دانلود PC Building Simulator برای کامپیوتر  دانلود PC Building Simulator برای کامپیوتر  دانلود PC Building Simulator برای کامپیوتر


پسورد فایل :
کپی