آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود و نصب بازی Trade Bots A Technical Analysis Simulation بازی شبیه ساز ربات تریدینگ و تحلیل تکنیکال

Trade Bots A Technical Analysis Simulation

Trade Bots A Technical Analysis Simulation نام بازی عرضه شده از Cinq-Mars Media می باشد که در سال 2023 عرضه شده است ، این بازی در سبک آموزشی ، شبیه سازی و استراتژی می باشد و برای تریدرها و کسانی که به تحلیل تکنیکال علاقه مند هستند می تواند بسیار مفید باشد. 

Trade Bots یک بازی شبیه سازی آموزشی است که شامل تحلیل تکنیکال و معاملات الگوریتمی می شود. خرید و فروش یک سهام ناشناخته با استفاده از داده های واقعی و تاریخی آن - از یک زمان تصادفی در گذشته، تجارت دارایی تنها با استفاده از مفاهیم تحلیل تکنیکال به دست آمده در طول مسیر است . اصول تجارت را بر اساس الگوها و شاخص های فنی بیاموزید و به تدریج ارتقاءهایی را باز کنید که معاملات شما را تسریع و خودکار می کند. با استقراض از صندوق‌های بانکی مراحل را طی کنید ، مارجین را افزایش دهید و سرعت شبیه‌سازی را افزایش دهید، در هر مرحله با کسب موفقیت در مرحله قبلی شاخص‌های پیشرفته را باز کنید، و مطابق با آن نام، درگیر تکنیک های اتوماسیون شوید.

trade bots a technical analysis simulation در بازی‌سازی فرآیندی که در علم اقتصاد به عنوان «بک تست» شناخته می‌شود، بازیکنان Trade Bots استراتژی‌های معاملاتی خود را در برابر داده‌های واقعی و تاریخی سهام/ETF/crypto که قدمت آن به اوایل دهه 1950 تا امروز بازمی‌گردد، آزمایش می‌کنند. در طول کمپین، ربات‌های تجاری پیچیده را با استفاده از ویرایشگر گره بصری ساخته شده طراحی کنید. این موتور بسیار انعطاف پذیر است و عملاً هر استراتژی تجاری قابل تصوری را در خود جای می دهد در حالی که نیازی به پیش زمینه برنامه نویسی ندارد. باز کردن قفل پیشرفته امکان بازی با ارزهای دیجیتال، وجوه قابل معامله در صرافی و امکان اشتراک گذاری ربات های خود با سایر بازیکنان را فراهم می کند.


دانلود Trade Bots A Technical Analysis Simulation

✅ نام نرم افزار Trade Bots A Technical Analysis Simulation ❤️ تعداد دانلود 256
⭐نسخه نرم افزار 2023 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 870 مگابایت

امکانات Trade Bots A Technical Analysis Simulation


- پشتیبانی از 20+ اندیکانور تکنیکال
- 100+ ارتقاء قابل بازگشایی
- حالت های سهام، کریپتو و ETF
- امکان ایمپورت و اکسپورت ربات ها


تریلر بازی Rift Loopers



حداقل سیستم مورد نیاز نصب 

OS: Windows 7 or later
Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
Memory: 500 MB RAM
Graphics: Integrated Graphics
 Storage: 3000 MB available space 


آموزش نصب بازی Trade Bots A Technical Analysis Simulation


1 - فایل را دانلود کنید و توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

2 - فایل با فرمت iso بدست آمده را توسط نرم افزارهایی نظیر PowerISO یا Daemon Tools باز کنید. ( به صورت Mount اجرا شود )

3 - بازی را نصب کنید.


Trade Bots A Technical Analysis Simulation  Trade Bots A Technical Analysis Simulation  Trade Bots A Technical Analysis Simulation  Trade Bots A Technical Analysis Simulation


پسورد فایل :
کپی