آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Assetto Corsa Competizione شبیه سازی مسابقات ماشین برای کامپیوتر PC

بازی Assetto Corsa Competizione

Assetto Corsa Competizione یک شبیه ساز مسابقات ماشین است که با دقت بالا و توجه فراوان به جزئیات طراحی شده است، به طوری که تجربه ای نزدیک به واقعیت از رانندگی در مسابقات GT3 را ارائه می دهد. این بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4، تصاویری فوتورئالیستی و صداگذاری چند کاناله از اتومبیل های واقعی GT فراهم می کند که همراه با شرایط آب و هوایی دقیق و جلوه های بصری پیشرفته، فضایی کاملاً غرق در واقعیت را به ارمغان می آورد.
از درها، برف پاک کن ها، چراغ های جلو و تجهیزات مسابقه ای گرفته تا سیستم های کنترلی مانند ABS، کنترل کشش، روشنایی موتور و نقشه ECU، همگی زیر نظر راننده هستند تا بهترین عملکرد را تضمین کنند و کنترل کامل اتومبیل را به دست بازیکن بدهند. همچنین، با استفاده از فناوری اسکن لیزری، هر مسیر رسمی با دقت بسیار بالایی بازسازی شده است تا هر کوچکترین جزئیات واقعیت را منعکس کند.


دانلود Assetto Corsa Competizione

✅ نام نرم افزارAssetto Corsa Competizione❤️ تعداد دانلود436
⭐نسخه نرم افزار2023🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل10.4 گیگابایت

بازی دارای یک سیستم رتبه بندی ساختارمند است که عملکرد و رفتار رانندگی فردی را ارزیابی می کند و رقابت های آنلاین را با ارائه جوایز برای رانندگان مجرب و ارتقاء بازی عادلانه، تشویق می کند. علاوه بر این، حالت های تک نفره مانند کارییر، قهرمانی و بازی آزاد همراه با رویدادهای ویژه که تجربه های مهم و واقعی مسابقات GT World Challenge را شبیه سازی می کنند، یک تجربه کامل و قابل سفارشی را ارائه می دهند.
Assetto Corsa Competizione با طیف وسیعی از وسایل جانبی از گیم پدها تا فرمان های حرفه ای سازگار است، تضمین می کند که همه بازیکنان می توانند از یک تجربه رانندگی واقع گرایانه لذت ببرند.
فناوری کپچر حرکتی برای ایجاد انیمیشن های مکانیک ها و رانندگان به کار رفته است تا سطح بالاتری از واقع گرایی را تضمین کند و در طول مسابقات، توقف های سوخت گیری و تغییرات راننده، درگیری بازیکن را افزایش دهد.بازی شامل اتومبیل ها، تیم ها و مسیرهای رسمی مسابقات GT World Challenge است و همچنین از موفقیت های سری مسابقات Blancpain GT بهره می برد، به بازیکنان فرصت می دهد تا در رویدادهای Sprint Cup و Endurance Cup شرکت کنند. این نشان دهنده تعهد بازی به بازسازی تجربه کامل مسابقات GT است. دانلود NASCAR Arcade Rush از دیگر بازی های مرتبط می باشد.


تریلر بازی Arena Renovation



ویژگی های بسته جدید GT2 بازی Assetto Corsa Competizione


بسته GT2 بازی Assetto Corsa Competizione به علاقه مندان به مسابقات اتومبیل رانی GT این فرصت را می دهد تا از قدرت بالای خودروهای GT2 در کنار پیست چالش برانگیز Red Bull Ring لذت ببرند. خودروهای کلاس GT2، که در بین کلاس های GT4 و GT3 از نظر عملکرد در پیست قرار دارند، به خاطر قدرت بالا و بسته آیرودینامیک کمتر تهاجمی شان شناخته می شوند که رانندگی با آن ها را هیجان انگیز و در عین حال چالش برانگیز می کند.

پیست Red Bull Ring، یکی از پیست های سخت اروپا، با توالی پیچ های سرعت بالا و سه نقطه ترمز حیاتی در انتهای هر دور، محلی عالی برای مسابقات GT به شمار می رود و تجربه ای بی وقفه را برای رانندگان فراهم می آورد.

با این بسته، بازیکنان Assetto Corsa Competizione همچنین از بسته لیوری های 2023 بهره مند می شوند که همزمان با این بسته DLC منتشر شده است.


حداقل سیستم مورد نیاز

OS: Windows 10 x64 20H2 (October 2020 Update)
Processor: Intel Core i5-4460 or AMD FX-8120
Graphics: GeForce GTX 750 4GB, Radeon RX 460 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: Integrated

سیستم پیشنهادی


OS: Windows 10 x64 - 21H2
 Processor: Intel Core i5-8600K or AMD Ryzen 5 2600X
 Graphics: GeForce GTX 1070 8 GB, Radeon RX 580 8GB
DirectX: Version 11
 Storage: 50 GB available space
Sound Card: Integrated

نکته : بسته دانلود نسخه فشرده شده و ریپک FitGirl می باشد ، به گفته سازنده روی ویندوز7 سرویس پک 1 معماری 64 بیتی هم کار میکند اما توسط ما تست نشده و سازنده نسخه حداقل نیاز را ویندوز 10 با معماری 64 بییت اعلام کرده است.
پسورد فایل :
کپی