آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی پرندگان خشمگین فضایی - Angry Birds Space v1.6.0

دانلود بازی پرندگان خشمگین فضایی - Angry Birds Space v1.3.0

Angry Birds Space ورژن جدید بازی جدید و محبوب پرندگان خشمگین فضایی با مراحل جدیدتر عرضه شد. این نسخه که به گفته شرکت سازنده Rovio انقلابی ترین تغییر در این بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن است دارای محیط بازی متفاوت و پرنده های جدید در فضا است که به معرفی آن می پردازیم:
نسخه جدید این بازی تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و 60 مرحله را شامل می شود. همچنین 30 مرحله اضافه با نام بسته Danger Zone نیز برای خرید جداگانه وجود دارد که شامل مشکل ترین مراحل بوده و بر روی گوشی Galaxy Note سامسونگ به صورت رایگان عرضه خواهد شد.در این بازی از میان 8 پرنده قبلی 5 پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و پرنده قرمز غول آسا به رنگ سبز درآمده است. پرنده های بمبی و آبی سه تایی هم با تغییر چهره جزئی حضور دارند اما خبری از پرنده های نارنجی بادکنکی، سفید تخم انداز و سبز بومرنگی نیست چرا که در نبود هوا و جاذبه استفاده ای نخواهند داشت. پرنده یخی جدید هم به نظر می رسد خوکها و سازه ها را منجمد می کند تا هدف گیری آنها در نوبت های بعد با پرنده های دیگر راحت تر باشد.

 

راهنمای نصب Angry Birds Space :
- قبل از نصب بازی اتصال اینترنت خود را قطع كنید و سپس اقدام به نصب بازی نمایید.
- در مرحله پایانی تیك مربوط به اجرای برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن بازی با کلیک راست كردن بر روی آیکون برنامه در نوار وظیفه كنار ساعت برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
- محتویات پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کنید. سپس فایل Patch.exe?5236512 را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.( در ویندوز ویستا و سون برای اجرای صحیح Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید).
- سپس بازی را اجرا کرده سپس در قسمت رجیستر بر روی عبارت "Active Full Version" کلیک کنید.
- در پنجره باز شده، شماره سریال THET-ALEV-LEFR-USWO وارد کنید.

نکته:
- خطای OpenGL در هنگام اجرای بازی یا به دلیل نصب نبودن درایور کامل کارت گرافیک شماست یا به دلیل پشتیبانی نکردن کارت گرافیک شما از نسخه OpenGL مورد نیاز بازی است.
- در صورت اجرا نشده بازی حتما میبایست درایور كارت گرافیك خود را آپدیت نمایید.
- در صورتی كه در مراحل بازی از شما سریال نامبر خواست دوباره سریال را به برنامه داده تا كرك شود

پسورد فایل :
کپی