آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Industry Manager Future Technologies شبیه ساز شرکت و سازمان صنعتی برای کامپیوتر

دانلود بازی Industry Manager Future Technologies برای ویندوز

Industry Manager Future Technologies بازی استراتژی و مدیریتی می باشد که شما را به عصر آیندگان خواهد برد. آیا تا به حال رویای داشتن امپراطوری بزرگ و کسب درآمدهای هنگفت را داشته اید؟ جهان در هر لحظه با بیشترین سرعت ممکن عوض می شود و در آن تغییرات صنعتی رخ می دهد. Industry Manager Future Technologies  بازی ای است که در آن شما کنترل صنعتی خود را خواهید داشت و نباید بگذارید که از دیگران عقب بیوفتید، می توانید تحقیقات گسترده ای انجام دهید و تکنولوژی های جدیدی را بیابید و با رقبای خود رقابت کنید و ان ها را کنار بزنید و در عرصه اقتصادی به پیشرفت های بزرگی دست پیدا کنید. تولیدات خود را کنترل کنید و با استراتژی صحیح آن ها را برای فروش بگذارید. همیشه این امکان وجود دارد که شما به پولدارترین و موفق ترین تاجر جهان تبدیل شوید. INDUSTRY MANAGER: Future Technologies سیستم اقتصادی پیشرفته و پیچیده ای را دنبال می کند که درک شما را ازین رقابت ها متحول می سازد.


ویژگی های بازی Industry Manager Future Technologies :

- امپراطوری خود را بسازید و آن را تاجایی که می توانید گسترش دهید.
- با رقبای خود در فروش کالا مسابقه دهید.
- با استراتژی درست به دنبال تکنولوژی های جدید باشید.
- رابط کاربری ساده برای افراد مبتدی
- بیشتر از 200 نوع محصول و تولیدات

حداقل سیستم مورد نیاز :

سیستم عامل: ویندوز ویستا / 7/8/10
پردازنده: پردازنده دو هسته ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز
حافظه: 4 GB RAM
گرافیک: کارت گرافیک از DirectX 9compatible با 1 گیگابایت VRAM (کارت گرافیک GeForce 400 سری یا قابل مقایسه | ATI کارت گرافیک Radeon HD 57xx یا قابل مقایسه)
از DirectX: نسخه 9.0
شبکه: اتصال به اینترنت
ذخیره سازی: 3 GB فضا

سیستم پیشنهادی :

سیستم عامل: ویندوز ویستا / 7/8/10
پردازنده: دو یا چهار هسته پردازنده با 3 گیگاهرتز و یا بهتر
حافظه: 6 GB RAM
گرافیک: DirectX را کارت 9 گرافیک سازگار با 2 گیگابایت + رم (کارت گرافیک GeForce GTX 660 و یا | ATI کارت گرافیک Radeon HD 68xx، 77xx یا معادل)
از DirectX: نسخه 9.0
شبکه: اتصال به اینترنت
ذخیره سازی: 3 GB فضا

تصاویری از محیط این بازی :


دانلود بازیی Industry Manager: Future Technologies برای ویندزودانلود بازیی Industry Manager: Future Technologies برای ویندزو  دانلود بازیی Industry Manager: Future Technologies برای ویندزودانلود بازیی Industry Manager: Future Technologies برای ویندزو  دانلود بازیی Industry Manager: Future Technologies برای ویندزودانلود بازیی Industry Manager: Future Technologies برای ویندزو  دانلود بازیی Industry Manager: Future Technologies برای ویندزودانلود بازیی Industry Manager: Future Technologies برای ویندزو  دانلود بازیی Industry Manager: Future Technologies برای ویندزودانلود بازیی Industry Manager: Future Technologies برای ویندزو

 

آموزش نصب بازی Industry Manager Future Technologies :

 

1 - ابتدا پارت ها را دانلود و داخل یک پوشه بگذارید و توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

2 - فایل ISO بدست آمده را توسط نرم افزارهایی نظیر PowerISO یا Daemon Tools باز کنید.

3 - بازی را نصب کرده بعد از نصب فایل های داخل پوشه Crack را در مسیر نصب بازی کپی کنید.

پسورد فایل :
کپی