آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » پس زمینه » مجموعه بی نظیر تصاویر با کیفیت و جالب تصاویر حیوانات برای دسکتاپ Funny Animals on Earth

مجموعه بی نظیر تصاویر با کیفیت و جالب تصاویر حیوانات برای دسکتاپ Funny Animals on Earth

تصاویری که شما برای والپیپر دسکتاپ انتخاب می کنید بی شک سهم زیادی در زیباسازی ویندوز شما و صد البته برای نشان دادن سلیقه شما ایفا می کند ، شاید بسیاری از کاربران به پس زمینه ویندوز خودشان اهمیتت ندهند و تا کنون هم همان تصویر پس زمینه خود ویندوز را تغییر نداده اند ! ما در پاتوق یو همواره سعی بر آن داریم برای تمامی سلیقه ها پس زمینه و عکس برای دسکتاپ اماده کنیم ، که اگر به بخش پس زمینه سایت مراجعه کنید این امر به خوبی برای شما نمایان می شود.

در این پسنت نیز مجموعه ای فوق العاده برای علاقه مندان به حیوانات آماده دانلود کرده ایم ، مجموعه گلچین شده از حیوانات مختلف و لحظه های دیدنی حیوانات نظیر لحظات شکار حیوانات ، ابراز علاقه حیوانات به فرزندان خود ، لحظاتی چشم نواز از حیوانات در طبیعت ، لحظه پرواز پرندگان و ... این مجموعه را به یک مجموعه بی نظیر تبدیل کرده است.

این مجموعه شامل 100 عکس با کیفیت بالا و رزولیشن 1680x1050 - 2560x1600 می باشد که می توانید از آنها برای زیبایی دسکتاپ خود استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

پسورد فایل :
کپی