آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » فایل و دیسک » نمایش سطح دسترسی حساب های کاربری به دایرکتوری برای ویندوز - دانلود NTFS Permissions Reporter 4.1.535

دانلود NTFS Permissions Reporter برای ویندوز

NTFS Permissions Reporter ابزاری مدرن و دوستانه برای مشاهده directory permissions در ویندوز فایل سرور ها است. شما می توانید با سرعت گروه ها و کاربرانی که به دایرکتوری انتخابی شما دسترسی دارند را مشاهده کنید و این اطلاعات را در فایل دلخواه خود برای استفاده های آتی اضافه نمایید. NTFS Permissions Reporter فیلتر های پیشرفته ای را اکنون در نسخه جدید ارائه می کند.

شما می توانید دسترسی های انتخابی خود را بیابید و Permission هایی که برایتان اهمیتی ندارند را از گزارش برنامه حذف کنید. فیلترها می توانند قبل از اسکن شدن فایل اضافه شوند، یا پس از این که اسکن کامل شد از آن ها استفاده کنید. NTFS Permissions Reporter اکانت هایی که به شکل خاص به دایرکتوری مورد نظر دسترسی دارند یا دسترسی آن ها گرفته شده است را نیز به نمایش می گذارد. داده های گزارش داده شده را می توان با فرمت XML خروجی گرفت. Excel export از اکنون ردیف بالایی را از ردیف های دیگر جدا می کند تا زمانی که اسکرول می کنید، بازهم بتوانید آن را مشاهده نمایید. Data import tool به کاربران اجازه می دهد تعیین کنند که چگونه داده ای Import شود.


دانلود NTFS Permissions Reporter

✅ نام نرم افزار NTFS Permissions Reporter ❤️ تعداد دانلود 2103
⭐نسخه نرم افزار 4.1.535 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا | 64 بیتی 🔆 حجم فایل 56 مگابایت

ویژگی های نرم افزار NTFS Permissions Reporter


- رفع باگ نسخه های پیشین

- فیلتر کردن اطلاعات به نمایش در آمده

- خروجی و ذخیره سازی اطلاعات

- نمایش کاربرانی که به دایرکتوری دسترسی دارند

- تعیین فایل هایی که import می شوند.

- نمایش ردیف بالایی فایل خروجی گرفته شده، در زمان اسکرول کردن

- حذف نمایش Permission هایی که به آن ها علاقه ندارید.

تصاویری از محیط نرم افزار NTFS Permissions Reporter :


دانلود NTFS Permissions Reporter برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی