آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » سخت افزار » دانلود و نصب Futuremark SystemInfo 5.71.1214 برنامه نمایش جزئیات سخت افزار کامپیوتر

دانلود Futuremark SystemInfo برای ویندوز

Futuremark SystemInfo نرم افزاری می باشد که با آن قادر خواهید بود سیستم خود را از جهات گوناگون بررسی کنید و از جزئیات آن با خبر گردید. این نرم افزار کامپیوتر شما را اسکن کرده و اطلاعات مرتبط با سخت افزار، سرویس ها و پروسه های سیستم شما را جمع آوری می کند. نتایج این برنامه را می توان به شکل مستقیم در فایل XML استخراج کرد. تایج این برنامه شامل ورژن سیستم، کاربر، فایل ها، حافظه، مموری، مادربرد و .. می شود. شما هم چنین می توانید داده هایی آماری از WMI، API، هسته های پردازنده و بسیاری دیگر ببینید. توجه داشته باشید که این برنامه تنها برای یافتن اطالعات سخت افزاری می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و به شما خطاهای سیستمی را نشان نمی دهد.

رابط کاربری ساده بوده و دارای چندین تب مختلف می باشد. log وضعیت کارهایی که توسط برنامه انجام می شود را همراه با میزان پیشرفت آن ها به نمایش می گذارد. Futuremark SystemInfo دارای سیستمی قدرتمند برای جست و جو و فیلتر کردن موضوعاتی است که می خواهید مورد بررسی قرار دهید. پاراکتر دلخواه خود را انتخاب نمایید و جزئیات مرتبط با آن را مشاهده کنید. دانلود سی پی یو زد CPU-Z هم از ابزارهای معروف نمایش سخت افزار می باشد.


دانلود Futuremark SystemInfo

✅ نام نرم افزارFuturemark SystemInfo❤️ تعداد دانلود2554
⭐نسخه نرم افزار5.71.1214🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل2 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Futuremark SystemInfo


- نمایش اطلاعات مرتبط با پردازنده

- جست و جوی پیشرفته و بسیار سریع

- استخراج نتایج در فایل XML

- رابط کاربری ساده و منظم

- کم حجم، سبک و فشرده شده

- بررسی تمامی جزئیات سیستم

- سرعت بالای اسکن برنامه

- نمایش اطلاعات باتری و مموری

تصاویری از محیط نرم افزار Futuremark SystemInfo


دانلود Futuremark SystemInfo برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی