آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » آفیس » دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای اسناد PDF با PDF-XChange Editor 10.2.0.384

دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای اسناد PDF با PDF-XChange Editor 3.0.306.0

PDF-XChange Editor یک نرم افزار قدرتمند برای ویرایش و مدیریت فایل‌های PDF است، با یکی از برترین ابزارهای ادیت حرفه ای فایل های PDF در خدمت شما عزیزان هستیم. با توجه به فراگیر شدن فرمت های PDF نرم افزارهای زیادی در زمینه ویاریش انها نیز عرضه شده است که هر کدام دارای ویژگی های مختص به خود می باشد اما نرم افزار PDF-XChange Editor شما را از داشتن هر گونه نرم افزار دیگری برای ویرایش اسناد PDF بی نیاز می کند. شما یک ویرایشگر کامل با تمامی امکانات برای فایل های PDF خود دارید . شما میتوانید به فایل های PDF خود فایل های مولتی مدیا اضافه کنید . از تنظیمات  اسکن OCR استفاده کنید و همچنین از تنظیمات مختلفی برای هدر،فوتر،متن ، واترمارک عکس های داخل پی دی اف و .. استفاده کنید .


دانلود PDF-XChange Editor

✅ نام نرم افزار PDF-XChange Editor ❤️ تعداد دانلود 37680
⭐نسخه نرم افزار 10.2.1.385 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 392 مگابایت

قابلیت های کلیدی PDF-XChange Editor


- ویرایش متن: با استفاده از PDF-XChange Editor می توانید متن های موجود در فایل PDF را ویرایش کنید. شما می توانید متن را اضافه، حذف، تغییر یا قالب بندی کنید و نوشته ها، فونت ها، اندازه متن و رنگ را تغییر دهید.

- اضافه کردن تصاویر و اشکال:  به شما امکان می دهد تصاویر، نمودارها، اشکال هندسی و سایر عناصر گرافیکی را به فایل PDF خود اضافه کنید. همچنین می توانید آن ها را تغییر داده و بهبود بخشید.

- ایجاد و مدیریت فرم ها: با استفاده از این نرم افزار می توانید فرم های قابل تکمیل را ایجاد کرده و به فایل PDF خود اضافه کنید. همچنین می توانید فیلدهای فرم را ویرایش کنید و کنترل های اضافی مانند جعبه چک، دکمه و منو را اضافه کنید.

- تغییر صفحه: با استفاده از نرم افزار می توانید صفحات را جابجا کنید، صفحات جدید اضافه کنید و صفحات موجود را حذف کنید. همچنین می توانید صفحات را تقسیم کنید و صفحات چندین فایل PDF را با هم ترکیب کنید.

- امکانات حق کپی و محدودیت دسترسی: شما می توانید محدودیت های حق کپی، چاپ، ویرایش و دسترسی به فایل PDF را تعیین کنید. این قابلیت به شما اجازه می دهد اطلاعات حساس را محافظت کنید و محدودیت هایی را برای کاربران دیگر اعمال کنید.

- امکانات امنیتی: با استفاده از PDF-XChange Editor می توانید فایل های PDF خود را با رمز عبور محافظت کنید و محتوا را رمزگذاری کنید. همچنین می توانید امضاهای دیجیتال را به فایل PDF اضافه کرده و تغییرات را با استفاده از امضای دیجیتال تأیید کنید.

- نشانه گذاری و تبدیل: PDF-XChange Editor به شما امکان می دهد برروی فایل های PDF نشانه گذاری انجام دهید، یادداشت ها، برجسته سازی و خط زیرکشی انجام دهید. همچنین می توانید فایل های PDF را به تصاویر و دیگر فرمت ها تبدیل کنید.

- امکانات OCR: این نرم افزار به شما اجازه می دهد متن های تصویری در فایل های PDF را تشخیص داده و به متن قابل ویرایش تبدیل کنید. این ویژگی به شما امکان جستجو در متن تصویری را می دهد و فایل های اسکن شده را قابل ویرایش می کند.


آموزش نصب نرم افزار PDF-XChange Editor


1- نرم افزار را نصب کنید و آن را باز نکیند.
2- محتویات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کنید 
3- نرم افزار را اجرا کنید.

- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

پسورد فایل :
کپی