آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت پسورد » دانلود و نصب L0phtCrack Password Auditor 7.2.0 برنامه قدرتمند بازیابی پسورد ویندوز

دانلود L0phtCrack Password Auditor برای ویندوز

L0phtCrack Password Auditor ابزار متنوع و قدرتمندی در اختیار شما قرار می دهد که شامل ایجاد برنامه زمانی، استخراج هش از ویندوز 64 بیتی، الگوریتم های چند هسته ای، پایش شبکه، و decoding می شود. L0phtCrack Password Auditor قادر به بررسی و بازیابی رمزهای عبور نیز هست. این اپلیکیشن دارای سیستم اندازه گیری ای است که میزان کیفیت پسوردهای شما را تعیین می کند. پسوردها بر اساس بهترین استانداردهای صنعتی بررسی می شوند و سپس به آن ها امتیاز دهی می شود. می توانید پسورد های ضعیف و قوی را از یک دیگر تفکیک کنید. داشتن فایل هایی که شامل پسوردهای از قبل محاسبه شده اند برای این برنامه ضروری اند. این نرم افزار از هش پسوردها پشتیبانی می کند.

برای بازیابی اطلاعات، ممکن است نیاز به چند دققه تا چند روز داشته باشید. L0phtCrack Password Auditor ضعف پسوردهای شما را شناسایی می کند و آن ها را گزارش می دهد. این اپلیکیشن از روش های مختلفی برای بازیابی رمزعبور از سیستم عامل استفاده می کند. L0phtCrack Password Auditor اکنون نسخه سورس بازش را ارائه کرده است. کتابخانه های صنعتی برنامه نیز با کتابخانه های معمول سورس باز جایگزین شده اند تا افراد حرفه ای کنترل بیشتری روی عملکرد سورس های برنامه داشته باشند.

ویژگی های نرم افزار L0phtCrack Password Auditor :


- بررسی رمز عبور

- پایش شبکه

- استخراج هش

- الگوریتم های چند هسته ای

- بازیابی رمز عبور

- دارای سیستم امتیاز دهی به پسوردها


تصاویری از محیط نرم افزار L0phtCrack Password Auditor :

دانلود L0phtCrack Password Auditor برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی