آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » تبدیل دسته ای ، واترمارک گذاری و ادغام و برش اسناد پی دی اف Batch PDF Command 2.8.2

دانلود Batch PDF Command برای ویندوز

Batch PDF Command معادل command line batch pdf pro می باشد. این نرم افزار امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد، نه تنها می توانید فایل های تصویری، html و txt را با کمک این برنامه تبدیل کنید بلکه قادر به اضافه سازی واترمارک و مهر نیز به پی دی اف خود خواهید بود. علاوه بر این امکان رمزگذاری یا برداشتن رمز، امضا زدن، ترکیب کردن چند فایل پی دی اف یا تقسیم آن به چند فایل کوچکتر وجود دارد‌.

Batch PDF Command پیش نمایشی زنده از فایلی که دارید ایجاد می کند به نمایش می گذارد. تمام عملیات در حالت batch و گروهی صورت می گیرد، بنابرین می توانید تعداد زیادی از فایل ها را در کمترین زمان ممکن تبدیل کنید. رابط کاربری برنامه به اندازه کافی ساده است و در عرض چند دقیقه با امکانات برنامه آشنا خواهید شد. به لطف گزینه هایی که با چینشی عالی در قالب برنامه چیده شده اند چه افراد حرفه ای و چه تازه کاران می توانند کارهای خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. این نرم افزار از پروسه های گروهی پشتیبانی می کند و امکان drag & drop کردن فایل ها را پدید می آورد. شما می توانید بدون هیچ زحمتی واترمارک دلخواه خود را به پی دی اف انتخابیتان اضافه کنید.


ویژگی های نرم افزار Batch PDF Command :


- دسترسی سریع به امکانات مختلف برنامه

- مناسب برای افراد تازه کار و حرفه ای

- رمزگذاری بر روی فایل ها یا برداشتن رمز از آن ها

- ترکیب کردن چند فایل پی دی اف با یک دیگر

- تبدیل فایل های متنی، html و تصویری به پی دی اف

- اضافه سازی بدون زحمت واترمارک به پی دی اف

- انجام کار ها به شکل گروهی بر روی فایل ها


دانلود Batch PDF Command


تصاویری از محیط نرم افزار Batch PDF Command :


دانلود Batch PDF Command برای ویندوز



پسورد فایل :
کپی