آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود برنامه Corrupt PDF Viewer 1.1 نرم افزار مشاهده فایل های پی دی اف آسیب دیده و خراب

دانلود Corrupt PDF Viewer برای ویندوز

Corrupt PDF Viewer همه ما، زمانی که فایل های pdf آسیب دیده را در pdf reader های معمولی باز کرده ایم، با ارور File has been damaged مواجه شده ایم. بسیاری از افراد، زمانی که با این پیام رو به رو می شوند، دست از تلاش می کشند و دیگر محتوای فایل را مشاهده نمی کنند. اما دیگر نیازی به انجام این کار نیست. این اپلیکیشن کاربردی و مستقل، قادر است فایل های آسیب دیده شما را تعمیر کند و محتوای آن ها را به نمایش بگذارد.

این نرم افزار رایگان می باشد و نیازی به کرک کردن آن ندارید. Corrupt PDF Viewer قادر است انواع فایل های pdf را با سرعت بالایی تعمیر کند و محتوای آن ها را به شکل مناسبی به نمایش بگذارد. این فایل های تعمیر شده را می توانید پرینت بگیرید، یا در قالب عکس، از این اپلیکیشن خروجی بگیرید. امکان ذخیره کردن آن ها در قالب فایل های جدید pdf نیز وجود دارد. بعد از سالم کردن فایل ها، قادر به مشاهده آن ها در انواع pdf reader ها هستید. Corrupt PDF Viewer تنها برای باز کردن فایل های corrupt شده کاربرد ندارد و با آن می توانید فایل های سلام را نیز بدون مشکل باز کنید. این اپلیکیشن کاملا مستقل است و نیازی به سایر نرم افزار های جانبی برای اجرا شدن ندارد. علاوه بر این آن را می توانید روی سیستم های 64 بیتی و 32 بیتی بدون مشکل نصب کنید. دانلود فوکسیت ریدر از ابزارهای مرتبط با این پست می باشد.

ویژگی های نرم افزار Corrupt PDF Viewer


- پرینت گرفتن از فایل های آسیب دیده

- خروجی گرفتن از فایل ها در قالب عکس

- تعمیر کردن فایل های pdf

- باز کردن انواع فایل های pdf

- تعمیر فایل ها به شکل فوری

- رابط کاربری مناسب

- عدم نیاز به نصب اپلیکیشن های ثالث

تصاویری از محیط نرم افزار Corrupt PDF Viewer :

دانلود Corrupt PDF Viewer برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی