آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » تبدیل فایل های PDF به سایر فرمت ها - دانلود Coolmuster PDF Converter Pro 2.2.58

مبدل فایل های PDF به سایر فرمت ها Coolmuster PDF Converter Pro 2.1.11

Coolmuster PDF Converter نرم افزاری جهت تبدیل اسناد pdf به سایر فرمت های قابل ویرایش بدون نیاز به سایر نرم افزار واسطه نظیر Adobe Acrobat Pro می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به تبدیل فرمت pdf به 7 نوع فرمت معروف قابل ویرایش و اشتراک گذاری آن می باشد. سرعت نرم افزار فوق العاده می باشد طوری که شما قادر به تبدل بیش از 200 صفحه در 1 دقیقه خواهید بود.

با Coolmuster PDF Converter شما قادر به تبدیل فرمت pdf به فرمت هایی نظیر مایکروسافت ورد ( DOCX)، ، تصاویر (.. JPG، JPEG، BMP، PNG، GIF، و غیره)، متن (کلیپ برد چند منظوره)، HTML تبدیل (اچ. HTM)، اکسل (. XLSX)، پاورپوینت (. PPTX)، و غیره خواهید بود. همچنین شما قبل از تبدیل یک پیش نمایش از فایل ها را برای درستی کار مشاهده خواهید کرد. پس از تبدیل شما به راحتی می توانید فایل را ویرایش نمایید.

نرم افزار این تضمین را به شما می دهد که بعد از تبدیل هیچ گونه تغییری در محتوای اصلی فایل ایجاد نخواهد شد و فایل تبدیل دقیقا مانند فایل اصلی می باشد.قالب بندی ، تصاویر ، جداول ، فونت ها ، نوع نوشته و ... دقیقا مانند فایل اصلی می باشد.


دانلود Coolmuster PDF Converter Pro

✅ نام نرم افزار Coolmuster PDF Converter Pro ❤️ تعداد دانلود 10322
⭐نسخه نرم افزار 2.2.58 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 20 مگابایت

قابلیت های Coolmuster PDF Converter Pro


تبدیل PDF به فرمت های متنی: با استفاده از نرم افزار ، شما قادر خواهید بود فایل های PDF خود را به فرمت های متنی مانند Word، Excel، PowerPoint، HTML و متن ساده (TXT) تبدیل کنید. این امکان به شما کمک می کند تا محتوای PDF را به راحتی ویرایش، بازنویسی و استفاده مجدد کنید. doPDF و دانلود Solid PDF Tools از دیگر نرم افزارهای مرتبط می باشند.

- تبدیل فایل های متنی به PDF: علاوه بر تبدیل از PDF به فرمت های متنی، این ابزار به شما امکان می دهد فایل های متنی را به فرمت PDF تبدیل کنید. با این قابلیت، می توانید اسناد و محتوای متنی را به صورت پیوسته و قابل اشتراک به اشخاص دیگر ارسال کنید.

- حفظ تنظیمات و قالب ها: برنامه امکان حفظ تنظیمات و قالب ها در فایل های تبدیل شده را فراهم می کند. بنابراین، هرگونه فرمت بندی، تنظیمات صفحه، جداول، تصاویر و عناصر دیگر در فایل PDF نهایی حفظ می شوند.

- تبدیل تصاویر به PDF: این نرم افزار قابلیت تبدیل تصاویر به فرمت PDF را نیز داراست. شما می توانید تصاویر مختلف را به فرمت PDF تبدیل کنید و در یک سند چند صفحه ای جمع آوری کنید.

- ترکیب و جدا سازی صفحات: Coolmuster PDF Converter Pro به شما اجازه می دهد صفحات مختلف را از یک یا چند فایل PDF استخراج کنید یا برعکس، چندین فایل PDF را ترکیب کنید و صفحات را در یک فایل جدید تنظیم کنید.

- حفظ امنیت فایل ها: با استفاده از این نرم افزار ، می توانید فایل های تبدیل شده را با استفاده از رمز عبور رمزگذاری کنید، بنابراین اطلاعات حساس و محرمانه شما محافظت می شود.


Coolmuster PDF Converter Pro

 

آموزش نصب و فعال سازی Coolmuster PDF Converter Pro


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید

2 - محتویات پوشه Crack همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

3 - نرم افزار را باز کنید سپس به سربرگ Help -> Register رفته و روی Register کلیک کنید اکنون یک ایمیل ددلخواه وارد کرده و در بخش لایسنس 1111111111111111111-11111111111111111111 و روی رجیستر کلیک کنید.


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

پسورد فایل :
کپی