آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » دانلود FINALMobile Forensics 4 2020.05.06 | برنامه استخراج اطلاعات موجود در گوشی ها

دانلود FINALMobile Forensics برای ویندوز

FINALMobile Forensics نرم افزاری پیچیده برای استخراج داده ها و آنالیز و پارس کردن آن ها می باشد. این برنامه با به کار بردن الگوریتم های پیچیده اطلاعات خام را تحلیل می کند و در قالب اطلاعات قابل درک و ساده در اختیار شما قرار می دهد. موبایل ها اطلاعات را در فرمت های مشخصی ذخیره سازی می کند و در بیشتر موارد؛ این فرمت ها به شکل کامل پاک نمی شوند. با جست و جو برای الگوهای خاصی از اطلاعات؛ می توان این نوع اطلاعات پاک شده را یافت و بازیابی کرد. علاوه بر این از آنجایی که بسیاری از سیستم ها دارای الگوی یکسانی هستند؛ احتمالا این برنامه با گوشی هایی که در آینده تولید می شوند نیز سازگاری کامل خواهد داشت.

اطلاعات را می توان در قالب فایل اکسل یا pdf خروحی گرفت. FINALMobile Forensics از wizard ای مناسب استفاده می کند که کار استخراج و تحلیل داده ها را آسان تر می سازد. هدف اصلی این برنامه ارائه اطلاعات به شکل دقیق از داده های موجود در file system می باشد. این اپلیکیشن قادر به خواندن phone image ها همراه با دیگر فایل ها می باشد. به محض این که داده ها لود شوند این برنامه از قاعده هایی که برایش تعیین شده استفاده می کند تا آن ها را به شکل خوانا و قابل درک در بیاورد. اگر مدل دلخواه پیدا نشود، کاربر می تواند تمام اسکریپت های برنامه را برای داده های خودش انتخاب کند. اطلاعات را می توان با دیگران به اشتراک گذاشت.

ویژگی های نرم افزار FINALMobile Forensics


- استخراج و تحلیل انواع داده ها

- دقت بالا در ارائه اطلاعات

- parse کردن و خوانا کردن داده ها

- سازگار با انواع سیستم ها

- مناسب برای کاربران حرفه ای

- دارای اسکریپت های مختلف برای تحلیل داده ها

- به کار بردن متد های استاندارد برای داده های حذف شده

- خروجی گرفتن در قالب pdf و اکسل

تصاویری از محیط نرم افزار FINALMobile Forensics :


دانلود FINALMobile Forensics برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی