آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » دانلود Tenorshare 4DDiG 10.0.2.10 برنامه تعمیر و بازیابی ویدیو و فیلم

دانلود Tenorshare 4DDiG برای ویندوز

Tenorshare 4DDiG نرم افزاری همه کاره برای بازیابی اطلاعات و تعمیر کردن فایل های ویدویی می باشد. با این اپلیکیشن می توانید اطلاعات را از لپ تاپ ها و کامپیوترها، فلش ها و ... بازیابی کنید. این اپلیکیشن از 1000 نوع فرمت مختلف شامل تصاویر، اسناد، فایل های ویدویی، فایل های صوتی وب سیاری دیگر پشتیبانی می کند. می توانید فایل هایی که تصادفی حذف شده اند را نیز بازیابی کنید. این اپلیکیشن قادر به اطلاعات فرمت شده، پارتیشن های گم شده، corrupt شده، سیستم های کرش خورده، و ... می باشد. حتی اگر داده های خود را در اثر حملات ویروسی از دست داده باشید با این برنامه قادر به بازیابی آن ها خواهید بود. این نرم افزار هم از هاردهای HDD پشتیبانی می کند و هم از هارد های SSD.

می توانید داده های حذف شده در sd card ها را به راحتی بازیابی نمایید. این نرم افزار از هاردهای اکسترنال پشتیبانی می کند و قادر به بازیابی اطلاعات از آن ها می ابشد. اگر با صفحه سیاه یا آبی مرگ رو به رو شده اید، همچنان با این برنامه قادر به بازیابی اطلاعات خود هستید. می توانید درایوهایی bootable ایجاد کنید و سیستم آسیب دیده خود را بازیابی کنید. این نرم افزار از فایل های raw پشتیبانی می کند و قادر به بازیابی اطلاعات آن ها می باشد. این اپلیکیشن حتی قادر به بازیابی اطلاعات ASPX, CGI, ELM, IGY, IQY, JSP, LDB, MHT, MHTML, PHP می باشد. تعمیر فیلم و ویدیو آسیب دیده , دانلود Ashampoo Video Stabilization و نرم افزار تعمیر فیلم و ویدیو از جلمه برنامه های تعمیر ویدیو خراب می باشند.


دانلود Tenorshare 4DDiG

✅ نام نرم افزارTenorshare 4DDiG❤️ تعداد دانلود3788
⭐نسخه نرم افزار10.0.2.10🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل153 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Tenorshare 4DDiG


- پشتیبانی از 1000 فرمت مختلف

- بازیابی از سیستم های کرش خورده

- بازیابی فایل های raw

- تعمیر کردن فایل های ویدیویی

- بازیابی اطلاعات از هاردهای اکسترنال

- ایجاد درایوهای Bootable

- پشتیبانی از انواع فرمت های تصویری

- سازگار با فرمت های MSG, PST, OST, EML, EMLX, MBOX


آموزش نصب و فعال سازی Tenorshare 4DDiG 


-  نرم افزار را نصب کنید.
- دسترسی نرم افزار به اینترنت را از طریق فایروال مسدود کنید.
- فایل Keygen.exe داخل پوشه Keygen همراه فایل دانلودی را اجرا کرده و پس از انتخاب نام نرم افزار (UltData - Windows Data Recovery) از منوی کشویی Product بر روی دکمه Generate License کلیک کرده و در پنجره باز شده به مسیر نصب برنامه (به صورت پیش فرض C:\Program Files\Tenorshare 4DDiG\Data Recovery) بروید و فایل Tenorshare 4DDiG.exe را انتخاب کنید.
- نرم افزار را اجرا کرده و با استفاده از اطلاعات بدست آمده در فایل Keygen رجیستر کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار Tenorshare 4DDiG :


دانلود Tenorshare 4DDiG برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی