آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » دانلود Coolmuster iPhone SMS + Contacts Recovery 3.2.22 بازیابی پیامک و مخاطبین آیفون

دانلود Coolmuster iPhone SMS برای ویندوز

Coolmuster iPhone SMS + Contacts Recovery پیامک هایتان را بنا به دلایل نامعلومی از دست داده اید و حالا می خواهید آن ها را برگردانید؟ این اپلیکیشن انتخابی بی نظیر برای شما خواهد بود. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی تمامی مخاطبین و پیامک های گوشی آیفون خود را با سرعت بالایی بازیابی نمایید. امکان برگرداندن اطلاعات در آیفون 14, 13,12,11 و بسیاری دیگر وجود دارد. این نرم افزار حتی پیامک های پیوست را می تواند از فایل های پشتیبان آیتونیز برگرداند. فایل های خود را پشتیبان بگیرید و آن ها را به راحتی بازیابی نمایید.
می توانید پیامک ها و مخاطبین را از گوشی آیفون خود بازیابی کنید. این نرم افزار تقریبا از تمامی گوشی های آیفونی پشتیبانی می کند و قادر به بازیابی اطلاعات از آن ها خواهید بود. این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد و نیاز به پیکربندی خاصی ندارد. می توانید با چند کلیک ساده انواع اطلاعات را برگردانید که فقط محدود به شماره تلفن و پیامک ها نمی شود. می توانید آدرس، نام کمپانی، و سایر اطلاعات مرتبط را بازیابی نمایید. این نرم افزار کاملا امن است و اطلاعات شما به هیچ سروری ارسال نمی شود. می توانید به راحتی محتوای مورد نظر خود را بازیابی نمایید. در صورتی که پیامک هایتان به شکل تصادفی حذف شده اند، یا در اثر بد افزار ها آن ها را از دست داده اید یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما برای بازیابی آن ها استفاده از این برنامه می باشد.  دانلود FonePaw iPhone Data Recovery و دانلود Tenorshare ReiBoot از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود Coolmuster iPhone SMS + Contacts Recovery

✅ نام نرم افزارCoolmuster iPhone SMS + Contacts Recovery❤️ تعداد دانلود82
⭐نسخه نرم افزار3.2.22🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل39 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Coolmuster iPhone SMS + Contacts Recovery


- بازیابی پیامک ها
- بازیابی از پشتیبان های آیتونز
- ذخیره سازی پیامک ها در فرمت html 
- پشتیبان گیری از پیامک ها
- بازیابی مخاطبین
- بازیابی آدرس و شماره تلفن و ...


آموزش نصب و فعال سازی Coolmuster iPhone SMS + Contacts Recovery

1 - ابتدا نرم افزار را نصب کنید ولی اجرا نکنید !

2 - وارد پوشه Patch همراه فایل دانلودی شوید ، فایل Patch را در مسیر نصب کپی کنید ، فایل Patch را با کلیک راست Run as administrator اجرا کرده و روی دکمه Patch کلیک کنید.

3 - اکنون نرم افزار را باز کنید به سربرگ Help -> Register بروید سپس با اطلاعات زیر نرم افزار را فول کنید.

ایمیل : دلخواه ( هر ایمیلی دوست داشتید وارد کنید)

کد لایسنس هم عبارت روبرو را وارد کنید : 1111111111111111111-11111111111111111111

4 - روی دکمه Register کلیک کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار Coolmuster iPhone SMS + Contacts Recovery:


دانلود Coolmuster iPhone SMS برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی