آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » دانلود Remo Video Repair 1.0.0.28 تعمیر کردن ویدیو

دانلود Remo Video Repair برای ویندوز

Remo Video Repair همه ما با ویدیوهای corrupt شده رو به رو شده ایم. اهمیتی ندارد که این فایل ویدویی از یک دوربین دیجیتالی می آید، یا دانلود شده است. بر اساس آسیبی که فایل دیده است، ممکن است دیگر قادر به باز کردن آن نباشید. Remo Video Repair نرم افزاری بی نظیر برای حل چنین مشکلاتی است که با آن می توانید ویدیوهای آسیب دیده را بدون افت کیفیت بازیابی کنید. این نرم افزار حتی بخش هایی از فایل شما که خراب شده اند را نیز اصلاح می کند و به حالت اولیه بر می گرداند. این نرم افزار دارای یک فایل نمونه برای تعمیر می باشد. می توانید فایل هایی که به شدت آسیب دیده اند را در کمترین زمان ممکن بازیابی کنید. این نرم افزار بازیابی فایل ها را در حالت read only انجام می دهد، بنابرین فایل های شما آسیبی نمی خورند. در حال حاضر فرمت هایی نظیر mov و mp4 پشتیبانی می شوند.
می توانید به راحتی بازیابی را روی ویندوز یا مک انجام دهید. این اپلیکیشن از فرمت های غیر راج تری مثل avi, divx, xvid نیز پشتیبانی می کند. می توانید ویدیوهای هر دوربینی را بازیابی نمایید. اهمیتی ندارد برند دوربین شما سونی باشد، یا نیکون. کنون باشد یا فنتوم. این برنامه قادر به بازیابی اطلاعات خواهد بود. علاوه بر این دکمه ای برای مشاهده پیش نمایش فایل بازیابی شده به شما نشان داده می شود و می توانید فایل ها را پیش از بازیابی تست نمایید. دانلود Tenorshare 4DDiG و تعمیر فیلم و ویدیو آسیب دیده , دانلود Ashampoo Video Stabilization و نرم افزار تعمیر فیلم و ویدیو از جلمه برنامه های تعمیر ویدیو خراب می باشند.


دانلود Remo Video Repair

✅ نام نرم افزارRemo Video Repair❤️ تعداد دانلود411
⭐نسخه نرم افزار1.0.0.28🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل18 مگابایت


ویژگی های نرم افزار Remo Video Repair 


- بازیابی امن فایل های ویدویی
- حل کردن مشکل فایل های corrupt شده
- امت تری اپ برای بازیابی اطلاعات
- دارای فایل نمونه
- مشاهده پیش نمایش فایل قبل از بازیابی
- پشتیبانی از فرمت های متعدد
- تعمیر سریع فایل های ویدئویی با کمک یک فایل نمونه
- فایل های ویدیویی آسیب دیده، خراب یا معیوب را تعمیر کنید
-  با زدن تیک در حالت فقط خواندنی، فایل های ویدیویی خراب را با خیال راحت ترمیم می کند
- فایل های ویدئویی با فرمت های مختلف فایل مانند MOV، Mp4 را تعمیر می کند


cbox cbox-primary


Remo Video Repair Tool یک نرم افزار ثابت شده برای تعمیر ویدیو


• تعمیر فیلم ها از هر فرمت فایل ویدیویی

 Remo Video Repair Tool با یک الگوریتم قدرتمند ساخته شده است که برای تعمیر فیلم های فرمت های اصلی فایل مانند MOV، AVI، MP4، XVID، DIVX و غیره طراحی شده است.


• فیلم ها را از هر دوربینی تعمیر کنید

ابزار Remo Digital Video Repair ابزاری انعطاف‌پذیر برای تعمیر فایل‌های ویدیویی آسیب‌دیده است که روی دوربین‌های برندهای بزرگ مانند Canon، Nikon، Sony، GoPro، DJI Phantom و غیره گرفته شده‌اند.


• تعمیر ایمن فیلم ها را تضمین می کند

برای جلوگیری از آسیب بیشتر به فایل ویدیویی خراب، Remo Video Repair Tool روی فایل آسیب دیده در حالت فقط خواندن کار می کند تا فایل ویدیویی قابل پخش را تعمیر و تولید کند.


• پیش نمایش فیلم های تعمیر شده

با گزینه ای برای پیش نمایش فایل های ویدئویی تعمیر شده، نرم افزار تعمیر ویدئو به شما امکان می دهد توانایی های خود را در تعمیر فایل های ویدئویی آسیب دیده، خراب تست کنید.


فایل های ویدیویی خراب، آسیب دیده یا معیوب را تعمیر کنید

نرم افزار Remo Video Repair چه آسیب دیده، خراب و یا معیوب باشد، نرم افزار Remo Video Repair با عملکردخود، بدون در نظر گرفتن سناریوها، تعمیر سریع فیلم های آسیب دیده یا خراب را تضمین می کند. ابزار تعمیر ویدیو همچنین ویدیوهای دارای مشکلات همگام سازی ویدیوی صوتی یا خرابی هدر را برطرف می کند.


ایمن ترین ابزار برای تعمیر فیلم های دیجیتال

این ابزار با الگوریتم پیشرفته ای ساخته شده است که برای کار در حالت فقط خواندنی طراحی شده است، این ابزار تضمین می کند که هیچ آسیبی به فایل آسیب دیده اصلی وارد نمی شود. این ابزار از یک ویدیوی مرجع با همان فرمت فایل استفاده می کند و فایل ویدیویی خراب یا آسیب دیده را به یک فایل قابل پخش سالم بازسازی می کند.


متدولوژی تعمیر ویدیو با هوش مصنوعی

این ابزار از هوش مصنوعی برای درک فرمت فایل نمونه استفاده می کند. Remo Video Repair Tool سپس با انجام تعمیرات پس از یادگیری از فایل ویدئویی نمونه، در تعمیر فایل‌های ویدئویی MOV استاد می‌شود. با نرم افزار Remo Video Repair، می توانید به راحتی فیلم های گرفته شده در هر دوربینی مانند DSLR، دوربین های مدار بسته، کوادکوپتر ، آیفون، اندروید و ​​بسیاری دیگر را تعمیر کنید.


ساخته شده برای تعمیر فایل های AVI

Remo Digital Video Repair با پشتیبانی از تعمیر فایل های ویدئویی با فرمت های مختلف فایل می تواند فایل های AVI را نیز به خوبی تعمیر کند. فایل های AVI که به دلیل خرابی های غیرقابل پخش هستند یا به دلیل هر سناریو آسیب دیده اند را می توان به راحتی با Remo Video Repair Tool برطرف کرد.


سه کلیک برای یک فایل ویدیویی بدون خطا

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث خرابی  می شود.این ابزار فایل های معیوب Mp4، خطای QuickTime 23132، مشکل شاخص avi، خرابی هدر mov، خطای فایل AVI 0xc00d36c4، خطای 2048 در QuickTime Couldn't Open Video File، کد خطا 0xc00d36c4، مشکلات سوسو زدن ویدیوها و غیره را برطرف می کند.


آموزش نصب و فعال سازی Remo Video Repair 


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید

2- محتویات پوشه Crack همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

3 - دسترسی نرم افزار به اینترنت را توسط فایورال ویندوز یا آنتی ویروس خود ببندید.


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

پسورد فایل :
کپی