آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » مجموعه ابزارهای بازیابی اطلاعات BBitRecover Software Pack 3.2 19.12.2015

نرم افزار BitRecover Software Pack

BitRecover Software Pack مجموعه ابزارهای عرضه شده از کمپانی BitRecover برای بازیابی اطلاعات که تا کنون عرضه شده است را در این پست برای شما آماده دانلود کرده ایم. این بسته شامل 4 محصول کاربردی و مفید Backup Recovery Wizard ، Data Recovery Wizard ، Virtual Drive Recovery Wizard و Pen Drive Recovery Wizard می باشد ، همچنین نرم افزار قابلیت نصب روی تمامی ویندوزها را دارا می باشند که در ادامه مطلب به قابلیت های هر نرم افزار اشاره کرده ایم.

 

ویژگی های بسته BitRecover Software Pack :

 

- Backup Recovery Wizard :  راه حل قدرتمند برای استخراج و بازیابی فایل ها و پوشه های قابل دسترس، فاسد و یا ویندوز خراب شده می باشد ، این بازار قابلیت بازگردانی نسخه پشتیبان که به عنوان .vhd و یا فایل های .vhdx ذخیره شده است را نجات دهد . ابزار مفید برای تمام مدیران سیستم برای بازیابی و استخراج اطلاعات از طریق پشتیبان گیری ویندوز VHD و VHDX می باشد.

 

- Data Recovery Wizard : بازیابی اطلاعات آسان و از برترین ابزارهای بازیابی اطلاعات است. در حال حاضر کاربران PC به راحتی می توانید فایل های پاک شده و اطلاعات از دست رفته را از تقریبا همه داده های رسانه های ذخیره سازی بازیابی کنند.

 

- Virtual Drive Recovery Wizard : بازیابی اطلاعات از ماشین های مجازی سقوط کرده و یا فاسد و دیسک های سخت مجازی ، نرم افزار اجازه می دهد تا به شما برای بازگرداندن اطلاعات از دست رفته از ماشین های مجازی هارد دیسک حتی در صورت حذف فایل، درایو قالب بندی یا پارتیشن خراب شما را انجام دهد.

 

- Pen Drive Recovery Wizard : ابزاری برای بازیابی اطلاعات فرمت شده ، خراب شده و ویروسی ششده از pen drive ها می باشد. نرم افزار قابلیت بازیابی اطلاعات را بدون توجه به حجم آن دارا می باشد و دارای رابط کاربری آسانی می باشد.

 

این بسته شامل نرم افزار زیر می باشد :

 


BitRecover.Backup.Recovery.Wizard.v3.2
BitRecover.Virtual.Drive.Recovery.Wizard.v3.2
BitRecover.Pen.Drive.Recovery.Wizard.v3.2
BitRecover.Data.Recovery.Wizard.v3.2

 

سیستم عامل قابل نصب نرم افزار ها :


ویندوز 10، 8.1، 8، 7، ویستا، XP و غیره
ویندوز سرور 2016، 2013، 2000

پسورد فایل :
کپی