آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » نرم افزار Inno Setup XDELTA Patch Maker 2.5.6.7 ساخت فایل پچ و کرک نرم افزارهای ویندوز

دانلود Inno-Setup XDELTA Patch Maker برای ویندوز

Inno Setup XDELTA Patch Maker ابزاری آسان برای ایجاد update patch های اپلیکیشن های مختلف می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید برای بروزرسانی های کوچک خود پچ هایی ایجاد نمایید که کاربران با دانلود و استفاده از آن ها، مشکلات نرم افزاری خود را تغییر دهند و یا ویژگی های جدیدی بیابند. علاوه بر این رابط کاربری برنامه به شکل ساده و دوستانه ای طراحی شده است که در کار با آن به مشکل بر نخورید.

ایجاد پچ بروز رسانی به شکل خودکار و اتوماتیک تولید می شود. برای کار با این برنامه کافیست نسخه قبلی نرم افزار خود، و نسخه ای که آن را بروزرسانی کرده اید به برنامه بدهید تا با توجه به تغییرات ایجاد شده و ورژن فایل ها، برای شما پچ بروزرسانی تولید شود. میزان فشرده سازی XDELTA را می توان شخصی سازی کرد. علاوه بر این می توانید پچ های خود را به شکل Launcher نیز در بیاورید. شخصی سازی پچ ها از جمله تعیین نام، سازنده، حقوق کپی رایت و اطلاعات تماس به سادگی و سرعت بالا انجام می شود. هم چنین عنوان اپلیکیشن و آیکون آن، گزینه های Unpacking پیش فرض، زبان پچ و ... را نیز می توان تغییر داد. اگر به این گزینه ها دست نزنید از تنظیمات پیش فرض استفاده می شود.


ویژگی های نرم افزار Inno Setup XDELTA Patch Maker :


- امکان تنظیم کردن محل پیش فرض نصب

- امکان ایجاد پچ به شکل Launcher

- شخصی سازی آیکون، عنوان و ... اپلیکیشن

- ایجاد پچ به شکل خودکار با توجه به تغییرات اپلیکیشن

-- تغییر دادن زبان پچ

- تنظیم کردن سطح XDELTA compression

- سرعت بالا در ایجاد فایل های پچ


تصاویری از محیط نرم افزار Inno Setup XDELTA Patch Maker :


دانلود Inno-Setup XDELTA Patch Maker برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی