آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » بازیابی رمز عبور دیتابیس مایکروسافت ElcomSoft Advanced SQL Password Recovery 1.14.2138

دانلود ElcomSoft Advanced SQL Password Recovery برای ویندوز

Advanced SQL Password Recovery به شکل آنی پسورد های فراموش شده ادمین ها یا کاربران دیتابیس های Microsoft SQL server را جایگزین یا ریست می کند. این نرم افزار از تمامی ورژن های Microsoft SQL server پشتیبانی می کند. نیازی به نصب کردن Microsoft SQL server برای بازیابی رمز عبور نیست. با این اپلیکیشن می توانید دیتابیس های قفل شده و محافظت شده را در هر کامپیوتری باز کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید جایگزین کردن پسورد ادمین یا هر کاربر دلخواهی با کمک این برنامه می باشد. به شکل فوری دسترسی کامل به دیتابیس ها خواهید داشت.

این نرم افزار جلوی MSSQL service را که دسترسی کاربر به فایل master.mdf بلاک می کند می گیرد و بنابرین با خیال راحت به دیتابیس های قفل شده خود دسترسی خواهید داشت. اهمیتی ندارد که پسورد مورد نظر تا چه اندازه بلند و پیچیده است. این برنامه قادر به ریست کردن و جایگزین کردن آن می باشد. این نرم افزار به شکل آنی عمل می کند و نیازی به صبر کردن برای یافتن پسورد و ... نیست. تنها کافیست Advanced SQL Password Recovery را اجرا کنید تا باقی کار ها را این نرم افزار برای شما انجام دهد.

ویژگی های نرم افزار Advanced SQL Password Recovery


- نیازی به موتور MSSQL ندارد.

- به شکل خودکار MSSQL Service متوقف می گردد.

- با تمامی پسورد ها در هر زبانی کار می کند.

- به شکل خودکار از دیتابیس های اصلی پشتیبان تهیه می کند.

- از چند Microsoft SQL Service در حال اجرا پشتیبانی می کند.

- با یک کلیک، پسورد ها به شکل آنی بازیابی می شوند.

- قابل استفاده در انواع کامپیوترها


تصاویری از محیط نرم افزار Advanced SQL Password Recovery :


دانلود ElcomSoft Advanced SQL Password Recovery برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی