آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود goScreen Corporate 19.0.8.1020 نرم افزار ساخت دسکتاپ مجازی

دانلود goScreen Corporate برای ویندوز

goScreen Corporate  دسکتاپ خود را مانند یک صفحه در نظر بگیرید که قابل رویت است. حالا چند صفحه را در نظر بگیرید که هر لحظه یکی از آن ها را می توان مشاهده کرد. تمامی صفحات ابعاد یکسانی دارند، و اندازه آن ها همان ابعاد صفحه مانیتور شما است. زمانی که یک صفحه را انتخاب می کنید، آن صفحه روی صفحات دیگر قرار می گیرد و قابل رویت می گردد. goScreen Corporate به این شکل عمل می کند.
تعداد دلخواهی از صفحات مجازی را می توانید بسازید و در هر کدام از آن ها فعالیت های جداگانه ای انجام دهید. علاوه بر این قادر هستید اپلیکیشن های دلخواه خود را از یک صفحه بکشید و در صفحه دیگر بیاندازید. امکان تغییر دادن سایز، فونت ها، رنگ و ... وجود دارد. به هر صفحه می توانید اسم دلخواه خود را بدهید یا از آیکون ها استفاده کنید. این اپلیکیشن می تواند تا 80 صفحه جداگانه برای شما بسازد و به هر کدام از آن ها رنگ منحصر به فرد با تصویر والپیپر اختصاصی دهد.
hotkey های دلخواه خود را برای صفحات مشخص کنید تا با فشردن آن ها صفحه شما فوری باز شود. می توانید صفحات را پنهان کنید. امکان تعریف کردن صفحات چسبان نیز وجود دارد. این صفحات در تمامی ویندوزها نشان داده می شوند. در سیستم های چند مانیتوره نیز می توانید دسکتاپ های مستقل بسازید. دانلود Actual Virtual Desktops و Dexpot هم دقیقا برای ساخت دسکتاپ مجازی به شما کمک خواهند کرد.

دانلود goScreen Corporate

✅ نام نرم افزارgoScreen Corporate❤️ تعداد دانلود1369
⭐نسخه نرم افزار19.0.8.1020🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل4 مگابایت

ویژگی های نرم افزار goScreen Corporate


- hotkey برای باز کردن صفحان

- دارای layout manager ساده

- استفاده از والپیپر دلخواه برای صفحات ساخته شده

- تعیین نام برای صفحات

- پشتیبانی از سیستم های چند مانیتوره

- امکان استفاده از پروفایل های متنوع

- امکان باز کردن تا 80 دستکتاپ

- تعریف کردن صفحات چسبان

تصاویری از محیط نرم افزار goScreen Corporate :


دانلود goScreen Corporate برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی