آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Easy File Shredder 2.0.2020.122 حذف دائمی فایل ها بدون بازیابی

دانلود Easy File Shredder برای ویندوز

Easy File Shredder پاک کردن recycle bin یا حتی quick formatting کردن هارد به معنی حذف شدن امن فایل های شما نیست. هر کسی با برنامه بازیابی اطلاعات در عرض چند دقیقه می تواند اطلاعات شما را به حالت اول بر گرداند. اگر قصد فروش سیستم خود را دارید یا آن را می خواهید در اختیار فرد دیگری قرار دهید، ضروری است که اطلاعات خود را به شکل ایمن حذف کنید. این برنامه داده های شما را به گونه ای حذف می کند که با برنامه های بازیابی قابل بازگشت نباشد.

Easy File Shredder از تمام هارد شما محافظت می کند. می توانید فایل های موجود در USB و SD card ها را نیز با کمک این برنامه حذف نمایید. این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که سریع عمل کند و در عین حال از امنیت شما اطمینان حاصل کند. این اپلیکیشن پس از حذف فایل شما بارها مجموعه ای از داده های تصادفی و کاراکترهای مختلف را در جای فایلی که حذف کرده اید می نویسد و حذف می کند تا اطلاعات شما دیگر قابل بازگشت نباشد.

Easy File Shredder از الگوریتم های استاندارد برای حذف اطلاعات شما استفاده می کند؛ و در نتیجه حتی افراد حرفه ای نیز قادر به بازیابی اطلاعات شما نخواهند بود. حتی می توانید الگوریتم دلخواه خود را در برنامه ایجاد کنید تا بنا بر الگوریتم شما داده هایتان حذف گردد. Easy File Shredder  از هاردهای SSD نیز برای حذف غیر قابل بازگشت داده ها پشتیبانی می کند.

دانلود Remo Drive Wipe ,نرم افزار حذف کامل اطلاعات بدون امکان بازیابی و دانلود WipeFile از جمله ابزارهای دیگر برای پاکسازی دایمی بدون امکان بازیابی می باشند.

ویژگی های نرم افزار Easy File Shredder


- حذف کردن فایل ها به شکل کامل

- استفاده از الگوریتم های استاندارد و امن

- امکان تعریف الگوریتم دلخواه برای برنامه

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- حذف فایل ها و ردپای آن ها

- پشتیبانی از SD card و USB

- سازگار با هاردهای SSD

- سرعت بسیار بالا در عملیات حذف کامل

- هشدار دادن به کاربر قبل از پاک کردن دائمی فایل

تصاویری از محیط نرم افزار Easy File Shredder:


دانلود Easy File Shredder برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

System Requirements:
- Windows XP, Vista ,7, 8 & 10 (32/64 bit versions)
- HDD, SSD and USB flash drive supported

پسورد فایل :
کپی