آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود نرم افزار Nsasoft Game Product Key Finder 1.4 برنامه یافتن سریال بازی های کامپیوتر

دانلود Nsasoft Game Product Key Finder برای ویندوز

Nsasoft Game Product Key Finder نرم افزاری کاربردی می باشد که با آن می توانید کلید هزاران بازی کامپیوتر محبوب را بازیابی کنید. اهمیتی ندارد که این کلید ها در کامپیوتر شما باشند یا کامپیوتر هایی که به شکل ریموت به آن ها متصل شده اید. این نرم افزار قدرت بازیابی آن ها را خواهد داشت. از بازی های محبوبی مانند Electronic Arts, PopCap, GameHouse پشتیبانی می شود و امکان بازیابی کلید آن ها وجود دارد.

با این اپ می توانید تمام بازی هایی که در سیستمتان خریداری کرده اید را بیابید. کلید ها را می توانید در فرمت هایی مثل Txt File (.txt), Excel Workbook (.xls), CSV Comma Delimited (.csv), Access Database (.mdb), SQLLite3 Database, Web Page (.html) یا XML Data (.xml) خروجی بگیرید و حتی در صورت نیاز پرینت بگیرید. امکان کپی کردن کلید ها در کلیپ برد ویندوز نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که Nsasoft Game Product Key Finder یک برنامه برای بازیابی کلید بازی هایی است که لایسنس آن ها را خریداری کرده اید و نمی تواند برای کرک کردن بازی ها به کار برود. این نرم افزار حجم کمی دارد و کار کردن با آن آسان می باشد. لیست تمام بازی ها به همراه کلید آن ها در پنل اصلی برنامه به نمایش در می آید و به راحتی امکان کپی کردن آن ها را دارید.


دانلود Nsasoft Game Product Key Finder

✅ نام نرم افزارNsasoft Game Product Key Finder❤️ تعداد دانلود465
⭐نسخه نرم افزار1.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل4 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Nsasoft Game Product Key Finder


- کم حجم و سبک

- ذخیره کردن اطلاعات در فرمت های مختلف

- بازیابی کلید های موجود در کامپیوتر های ریموت

- پوشش هزاران بازی محبوب

- قابل استفاده برای عموم کاربران

- برگرداندن لایسنس بازی های قبلا نصب شده

- امکان پرینت گرفتن از اطلاعات

- امکان کپی کردن اطلاعات در کلیپ برد

تصاویری از محیط نرم افزار Nsasoft Game Product Key Finder :


دانلود Nsasoft Game Product Key Finder برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی