آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود گیم لوپ 5.1.14290 GameLoop 2024 برنامه اجرای بازی های اندروید در کامپیوتر و لپ تاپ

دانلود GameLoop برای ویندوز

GameLoop با این اپلیکیشن می توانید روی ویندوز، نرم افزار ها و بازی هایی نظیر PUBG Mobile, Arena of Valor, Cyber Hunter, Clash Royale و بسیاری دیگر را اجرا کنید. به بیش از 500 میلیون بازیکن دیگر بپیوندید و بهترین تجربه بازی های اندرویدی را در کامپیوتر کسب کنید. این اپلیکیشن قادر است گرافیک جذاب این گونه بازی ها را با کیفیت اورجینال به شما نشان دهد. این نرم افزار، نسل جدیدی از شبیه ساز های اندروید است که توسط tencent ارائه شده است. با ویژگی های جدید درون برنامه ای این اپلیکیشن، عملکرد بهتری را می توانید از بازی های اندرویدی خود انتظار داشته باشید.

راحت تر دوستان آنلاین خود را خواهید یافت. علاوه بر این، عملکرد شبکه اینترنتی شما نیز در بازی ها بیهنه سازی می شود. قادر به مشاهده استریم های زنده نیز هستید. می توانید مجموعه بزرگی از بازی های اندرویدی را دانلود و تجربه کنید. این اپلیکیشن یکی از سریع ترین شبیه ساز های اندرویدی روی کامپیوتر به شمار می رود. این نرم افزار با محبوب ترین بازی ها سازگار می باشد. از تمام توانایی پردازنده، گرافیک، و رم شما استفاده می شود تا بهترین عملکرد را از بازی ها تجربه کنید. GameLoop امکان شخصی سازی کردن ویژگی های مختلف را به شما می دهد.


دانلود GameLoop

✅ نام نرم افزارGameLoop❤️ تعداد دانلود373288
⭐نسخه نرم افزار2024🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 | 64 بیتی به بالا🔆 حجم فایل3 مگابایت

ویژگی های نرم افزار GameLoop :


- به شکل رایگان ارائه شده است

- یافتن آسان کاربران دیگر

- شخصی سازی ویژگی های مختلف برنامه

- یکی از سریع ترین شبیه ساز ها

- بهینه شده برای بازی های آنلاین

- نصب بازی های معروف

- سازگار با ویندوز های مختلف


مرتبط با موضوع :


دانلود بلو استکس

دانلو نوکس اپ پلیر

دانلود میمو

دانلود LDPlayer


نکته بسیار مهم فایل نصبی ، اینستالر آنلاین می باشد و برای نصب نیاز به اینترنت و فیل شکن خواهید داشت،! 

تصاویری از محیط نرم افزار GameLoop :


دانلود GameLoop برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی