آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب Febooti Automation Workshop 5.5.0 برنامه خودکار کردن کارهای تکراری ویندوز

دانلود Febooti Automation Workshop برای ویندوز

Febooti Automation Workshop با خودکار کردن کارهای تکراری در ویندوز، می توانید هزینه هایتان را کاهش دهید و در زمانتان صرفه جویی کنید. این نرم افزار به شکل هوشمندنه ای عمل می کند و قادر است فرآیند های مختلفی که نیازی به حضور شما ندارند را به شکل خودکار انجام دهد. خطاهای انسانی، و تاخیر های زمانی نامطلوب با این روش دیگر رخ نمی دهد. Febooti Automation Workshop ویژگی های مختلفی در اختیار شما قرار می دهد که شامل ساختن، ویرایش کردن و مدیریت کردن کارهای مختلف می شود. این نرم افزار دارای ابزار مدیریت log ها می باشد.

با این ابزار می توانید تمام فرآیند های خودکار ویندوز خود را به راحتی مشاهده نمایید. این اپلیکیشن ظاهری مناسب دارد و با کمک آن به راحتی می توانید کارهای دلخواه خود را پیدا نمایید. Febooti Automation Workshop ویژگی های بی نظیری را ارائه می کند. هیچ نیازی به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وجود ندارد و تمام کارها به شکل سر راست انجام می شود. Febooti Automation Workshop قادر به شروع کردن کارها بر اساس برنامه زمانی خاصی که به آن سپرده ای می باشد. امکان فشرده سازی و رمز گذری بر روی فایل ها نیز به شکل خودکار وجود دارد.

ویژگی های نرم افزار Febooti Automation Workshop :


- اتوماسیون کارهای مختلف

- ایجاد برنامه زمانی دلخواه

- رمزگذاری روی فایل ها

- مدیریت کردن گزارش ها

- پیدا کردن task های دلخواه

- مشاهده تمام پروسه های در حال اجرا

- رابط کاربری ساده

تصاویری از محیط نرم افزار Febooti Automation Workshop :

دانلود Febooti Automation Workshop برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی