آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب PDNob Image Translator 2.1 برنامه تشخیص و استخراج با ترجمه متن از تصویر و pdf
دانلود نرم افزار PDNob Image Translator (x64) Multilingual - برنامه تشخیص متن از تصویر برای ویندوز

PDNob Image Translator عنوان یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی با موضوع نوآورانه بوده که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید متن های موجود در تصاویر را استخراج کنید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه ؟ لازم به ذکر است بدانید که این نرم افزار برگرفته از فناوری های روز دنیا بوده که در زمینه خواندن متن با سرعت بالا ویژگی های بسیاری را در خود جای داده است. در این زمینه شما میتوانید متن های موجود در فایل های مختلف اعم از OCR/PDF را به عکس تبدیل کنید. در این زمینه نیاز به یک نرم افزار عکس برداری از ویندوز خواهید داشت که با انجام اینکار و وارد نمودن عکس به برنامه میتوانید متن های مربوط را دریافت کنید. برای دانلود این برنامه با ترافیک نیم بهاء و کرک شده باما همراه باشید.


دانلود PDNob Image Translator

✅ نام نرم افزارPDNob Image Translator❤️ تعداد دانلود611
⭐نسخه نرم افزار2.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل85 مگابایت

توضیحات PDNob Image Translator


برنامه PDNob Image Translator شامل یک عکسبرداری مجزا نیز بوده که در این زمینه از ویژگی Screenshot & OCR استفاده خواهد کرد. با وجود این ویژگی میتوانید متن های موجود در فایل های مختلف مانند پی دی اف را به آسانی استخراج کنید که سرعت بالای برنامه میتوانید این عملیات را در زمان اندکی انجام دهد. لازم به ذکر است بدانید پشتیبانی از زبان های مختلف این امکان را به شما میدهد تا بتوانید متن های مورد نیاز از زبان های مختلف را به آسانی توسط این برنامه دریافت کنید. همانطور که در عنوان برنامه ذکر شده است این نرم افزار را تنها روی ویندوز های 64 بیتی میتوانید نصب کنید.

براساس توضیحات سایت سازنده و بررسی های انجام شده باید بدانید که نرم افزار PDNob Image Translator از 8 زبان زنده دنیا پشتیبانی میکند. در این زمینه با خیال آسوده میتوانید برنامه را نصب و متن های مورد نیاز خودرا دریافت نمایید. رابط کاربری ساده برنامه نیاز شما به کمک و یا آموزش را به حداقل خواهد رساند که اگر در این زمینه مشکلی داشتید میتوانید سوالات خودرا در نظرات برای ما ارسال نمایید. حجم اندک در کنار ویگی های بالا از دیگر قابلیت های این برنامه بشمار میرود که امروزه نیاز هر کاربری بوده که با اینترنت فعالیت دارد.

دانلود نرم افزار PDNob Image Translator (x64) Multilingual - برنامه تشخیص متن از تصویر برای ویندوز  دانلود نرم افزار PDNob Image Translator (x64) Multilingual - برنامه تشخیص متن از تصویر برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی