آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.99 PDF Document Translator نرم افزار مترجم اسناد pdf برای اندروید

دانلود PDF Document Translator برای اندروید

PDF Document Translator در فهم اسنادی که در اختیار دارید به مشکل خورده اید و نمی دانید با چه زبانی سر و کار دارید؟ این اپلیکیشن یکی از جدیدترین برنامه ها برای ترجمه فایل های pdf می باشد. این اپلیکیشن قادر است به شکل فوری ترجمه ها را در عرض چند دقیقه آماده کند. البته مدت زمان ترجمه بستگی به حجم فایل شما خواهد داشت. می توانید بین زبان های مختلف انتخاب کنید. این نرم افزار رابط کاربری دوستانه ای دارد که کار کردن با آن لذت بخش می باشد. بیش از 100 زبان زنده دنیا توسط این برنامه پشتیبانی می شود.

حتی می توانید 500 صفحه را با این برنامه ترجمه کنید. با این حال این برنامه تنها زمانی کار می کند که به اینترنت وصل باشید و سرور های برنامه کار ترجمه را برای شما انجام دهند. نهایت حجم فایل های pdf ارسالی شما 10 مگابایت است. بعد از کامل شدن عملیات ترجمه می توانید نتیجه نهایی را دانلود کنید. این اپلیکیشن حتی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند و امکان ترجمه آن را به وجود می آورد. توجه داشته باشید که سرعت اینترنت شما در اتمام عملیات ترجمه می تواند موثر باشد. PDF Document Translator بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.


دانلود PDF Document Translator

✅ نام نرم افزارPDF Document Translator❤️ تعداد دانلود7517
⭐نسخه نرم افزار3.99🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل9 مگابایت

ویژگی های نرم افزار PDF Document Translator


- بیش از یک میلیون کاربر

- پشتیبانی از بیش از 100 زبان

- کسب امتیاز 4 از 5 در گوگل پلی

- سرعت بالا ترجمه

- نیاز به اینترنت

- قابل نصب روی سیستم های نسبتا قدیمی

تصاویری از محیط نرم افزار PDF Document Translator :


دانلود PDF Document Translator برای اندروید  دانلود PDF Document Translator برای اندروید  دانلود PDF Document Translator برای اندروید  دانلود PDF Document Translator برای اندروید  دانلود PDF Document Translator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی