آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب Restart Explorer 1.7 نرم افزار ریستارت اکسپلورر ویندوز

Restart Explorer

Windows Explorer (یا File Explorer)  برنامه مدیریت فایل ویندوز است که یک رابط کاربری گرافیکی برای دسترسی به سیستم فایل شما ارائه می دهد. این ابزار با ویندوز 95 معرفی شد، ویندوز اکسپلورر اغلب برای جستجو در کامپیوتر شما برای یافتن فایل‌ها و پوشه‌ها استفاده می‌شد. موارد زیادی وجود دارد که شما نیاز به راه‌اندازی مجدد کامپیوتر خود دارید. ممکن است به‌روزرسانی‌ها را نصب کرده باشید، نرم‌افزار جدیدی نصب کرده‌اید که نیاز به ریستارت ویندوز می باشد و همچنین  مشکلات کوچک در ویندوز باعث مسدود شدن  ویندوز اکسپلورر می‌شود که در این حالت نمی‌توانید برخی از فایل‌ها را حذف کنید...)  و فقط با راه‌اندازی مجدد ویندوز اکسپلورر برطرف می‌شوند.

راه‌های زیادی برای راه‌اندازی مجدد فایل اکسپلورر وجود دارد برای مثال با استفاده از Task Manager، استفاده از Command-Prompt یا PowerShell شما قادر به این کار خواهید بود.

اگر می خواهید یک ابزار کوچ و بسیار ساده برای مدیریت اکسپلورر در اختیار داشته باشد ، در این پست ما یک برنامه قابل حمل کوچک را برای راه اندازی مجدد ویندوز اکسپلورر (File Explorer) آماده کرده ایم. Restart Explorer فاقد رابط کاربری گرافیکی است، استفاده از آن بسیار ساده است، فقط کافیست روی آن کلیک کنید و File Explorer را مجددا راه اندازی می کند.


دانلود Restart Explorer

✅ نام نرم افزارRestart Explorer❤️ تعداد دانلود33
⭐نسخه نرم افزار1.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل780 کیلوبایت

قابلیت های کلیدی Restart Explorer


- کم حجم و پرتبال

- کاملا رایگان

- مدیریت کامل اکسپلورر ویندوز

- ریستارت اکسپلورر با یک کلیک

Restart Explorer Restart Explorer


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز برای نصب 

سیستم عامل پشتیبانی شده: ویندوز 11، ویندوز 10، ویندوز 8.1، ویندوز 7 رم

(حافظه): 2 گیگابایت

رم (4 گیگابایت توصیه می شود)

 فضای خالی هارد دیسک: 20 مگابایت یا بیشتر

پسورد فایل :
کپی