آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب VovSoft AI Requester 2.2 نرم افزار استفاده از هوش مصنوعی OpenAI

VovSoft AI Requester 1.1

Vovsoft AI Requester برنامه ای است که می تواند به راحتی به OpenAI API متصل شود. این نرم افزار رابط کاربری قابل اعتماد و آسانی را در اختیار کاربران قرار می دهد که به طور یکپارچه با آخرین فناوری های هوش مصنوعی از جمله GPT-3.5 و GPT-4 ادغام می شود.

درست مانند ChatGPT، می توانید به راحتی به پلتفرم OpenAPI متصل شوید و با ربات های هوش مصنوعی قدرتمندی که قادر به ارائه پاسخ های هوشمندانه به طیف گسترده ای از پرس و جوها و سؤالات هستند، چت کنید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کاربر پسندباشد، و به کاربران آماتور نیز اجازه می دهد تا به راحتی به ربات های هوش مصنوعی متصل شوند و بلافاصله چت را شروع کنند.

با استفاده از چک باکس اختصاصی زیر دکمه "ارسال" به راحتی می توانید رفتار دستیار را تنظیم کنید. به عنوان مثال، عبارت "You are Elon Musk" را وارد کنید. از این پس به تمامی سوالات شما پاسخ داده می شود که انگار هوش مصنوعی ایلان ماسک است. دانلود Chat GPT از دیگر نرم افزارهای مرتبط می باشد.


دانلود VovSoft AI Requester

✅ نام نرم افزارVovSoft AI Requester❤️ تعداد دانلود894
⭐نسخه نرم افزار2.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل4 مگابایت

ویژگی های VovSoft AI Requester


- این ابزار از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل الگوهای داده ها و استخراج اطلاعات مربوطه استفاده می کند. این تضمین می کند که کاربران نتایج دقیق و قابل اعتمادی دریافت می کنند
- کاربران به راحتی می توانند درخواست های HTTP را با روش های مختلف (GET، POST، PUT، DELETE)، سرصفحه ها و پارامترها ایجاد و سفارشی کنند. این امر بازیابی داده ها را از منابع مختلف آسان می کند
- کاربران می توانند داده ها را از چندین URL یا API به طور همزمان استخراج کنند. این باعث صرفه جویی در زمان و بهبود کارایی می شود
- کاربران می توانند داده های استخراج شده را در قالب های مختلف از جمله CSV، JSON و XML دخیره کنند. این امر استفاده از داده ها را در برنامه های مختلف آسان می کند.


پرسش و پاسخ در مورد نرم افزار


س: آیا استفاده از آن آسان است؟
ج: این ابزار دارای یک رابط بصری است که ایجاد درخواست و بازیابی داده ها را آسان می کند.

س: آیا می توانم داده ها را از چندین منبع به طور همزمان استخراج کنم؟
ج : بله، این ابزار از پردازش دسته ای پشتیبانی می کند که به کاربران امکان می دهد داده ها را از چندین URL یا API به طور همزمان استخراج کنند.

س: آیا می توانم داده ها را در قالب های مختلف صادر کنم؟
ج: این ابزار از صادرات داده ها در قالب های CSV، JSON و XML پشتیبانی می کند.

س: آیا با انواع مختلف API سازگار است؟
ج: بله، این ابزار از فرمت های API مختلف از جمله REST، SOAP و GraphQL پشتیبانی می کند.


نکته مهم : برای استفاده از نرم افزار از بالای ان روی Get APi key کلیک کنید و سپس در سایت باز شده ثبت نام و api را در یافت و در نرم افزار جا گذاری کنید. برای استفاده از سایت مذکور باید یک شماره خارجی داشته باشید ! در صورت عدم دسترسی به شماره خارجی امکان استفاده از نرم افزار وجود ندارد.

VovSoft AI Requester 1.1


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز

- سیستم عامل پشتیبانی شده: ویندوز 11، ویندوز 10، ویندوز 8.1، ویندوز 7
- رم (حافظه): 2 گیگابایت رم (4 گیگابایت توصیه می شود)
- فضای خالی هارد دیسک: 200 مگابایت یا بیشتر

پسورد فایل :
کپی