آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب Defender Remover 12.7.2 نرم افزار روشن و خاموش کردن آنتی ویروس ویندوز دیفندر

دانلود Defender Remover

Defender Remover ابزار کوچکی است که به شما امکان می دهد آنتی ویروس تعبیه شده ویندوز را برای همیشه خاموش کنید. نگران نباشید، زیرا اگر نظرتان تغییر کرد، می توانید دوباره آن را روشن کنید.
برنامه نیازی به نصب یا پیکربندی ندارد، بنابراین برای شروع آن را دانلود و اجرا کنید. با توجه به ماهیت برنامه، توصیه می شود که آن را به عنوان Administrator اجرا کنید تا از هرگونه خطای احتمالی ناشی از تغییرات در فایل های سیستم جلوگیری کنید.

رابط کاربری ساده و شبیه یک ابزار کنسول است که می توانید با تایپ حرف مربوطه، گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. همانطور که توسط ابزار نشان داده شده است، برنامه کامپیوتر شما را مجددا راه اندازی می کند و پس از انتخاب گزینه خود، تغییرات را اعمال می کند.


دانلود Defender Remover

✅ نام نرم افزار Defender Remover ❤️ تعداد دانلود 769
⭐نسخه نرم افزار 12.7.2 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 10 به بالا 🔆 حجم فایل 500 کیلوبایت

توضیحات تکمیلی Defender Remover


این ابزار نه تنها Defender را به طور دائم غیرفعال می کند، بلکه با سایر خدمات و فرآیندهای مرتبط نیز سروکار دارد. با این نرم افزار قادر به حذف Windows Security App,  Windows Smart-Screen ، Windows Web-Threat Service, Microsoft Defender App Guard, Windows Virtualization-Based Security (VBS), Windows File Virtualization (UAC) and و سرویس های امنیتی ویندوز را نیز حذف می کند.
شایان ذکر است که می توانید آنتی ویروس را بدون کمک ابزارهای شخص ثالث از طریق تنظیمات خاموش کنید. چه از راه حل آنتی ویروس دیگری استفاده کنید، چه از محافظت ارائه شده توسط Defender ناراضی باشید یا آن را دوست نداشته باشید، می توانید از Defender Remover برای خاموش کردن دائمی آن استفاده کنید. ConfigureDefender و Defender Control از دیگر نرم افزار مربوط می باشند.


ویژگی های Defender Remover


- این ابزار کاربر پسند غیرفعال کردن یا حذف Windows Defender را از رایانه شما آسان می کند.
- این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که Windows Defender را به سرعت و کارآمد و بدون هیچ زحمتی حذف کند.
- نیازی به فرآیند نصب ندارد. می توانید آن را دانلود و بر روی سیستم خود اجرا کنید.
-  استفاده از آن کاملاً ایمن است و به هیچ وجه به رایانه شما آسیب نمی رساند

پسورد فایل :
کپی