آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » سیستم عامل اندروید 6 برای ویندوز Remix OS for PC v3.0.207

دانلود نرم افزار Remix OS برای ویندوز

 سیستم عامل اندروید 6 بر روی کامپیوتر Remix OS for PC

 

اندروید 6 Marshmallow مجددا برنامه نویسی و مهندسی شده است تا شما با استفاده از نرم افزار Remix OS بتوانید آن را روی کامپیوتر خود اجرا کنید. Remix OS در واقع سیستم عامل جدیدیست که بر اساس Android-x86 ساخته شده و بر روی کامپیوتر قابل اجراست. چه کسی می گوید کامپیوتر های خیلی قدیمی و از رده خارج شده، دیگر قابل استفاده نیستند؟ این نرم افزار در  کامپیوتر های مبتنی بر اینتل از رده خارج شده، و یا تعدادی از MAC ها قابل اجراست. بخش مهمی از کامپیوتر ها، کار های محاسباتی می باشد و با استفاده از این نرم افزار می توانید سیستم خود را مجددا احیا کنید و تجربه 1.6 میلیون نرم افزار قابل اجرا بر روی سیستم عامل اندروید را در کامپیوتر خود بدست آورید.

 

ویژگی های سیستم عامل Remix OS :

 

- مراحل نصب این  نرم افزار بسیار آسان و امن می باشد و پس از کامل شدن مراحل نصب می توانید سیستم خود را بوت کرده و این بار با سیستم عامل اندرویدی یا سیستم عامل سابق خود بالا بیایید.

- می توانید این نرم افزار را در فلش خود حمل کرده، و هر جا که chipset های x86 پیدا کردید، این نرم افزار را در آن اجرا کنید.

- این نرم افزار بر خلاف نرم افزار های مشابه، به کلی رایگان است، و این یعنی دانلود، نصب، اجرا و حتی بروز رسانی آن رایگان می باشد.

- به سادگی نصب کنید، به سادگی اجرا کرده و لذت ببرید!

 

 

پسورد فایل :
کپی