آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » نرم افزار طراحی اسلایدشو برای ویندوز Wondershare Fotophire Slideshow Maker 1.0.3.0

دانلود Wondershare Fotophire Slideshow Maker برای ویندوز

Wondershare Fotophire Slideshow Maker در عرض چند ثانیه می توانید تصاویر خود را به اسلایدشو فوق العاده تبدیل نمایید. در سه مرحله آسان، عکس های خود را انتخاب خواهید کرد و سپس قالبی که نیاز دارید را مشخص کنید و اسلایدشوی خود را تحویل می گیرید. قالب های متعددی در اختیار شما قرار می گیرد که با آن ها می توانید اسلایدشوی خود را شخصی سازی کنید. این قالب ها به شکل منظم نیز بروزرسانی می شوند تا اسلایدشوهای خلاقانه ای بسازید. بیش از 75 موسیقی درون برنامه ای وجود دارد که می توان آن ها را به اسلایدشو اضافه کرد. در صورت نیاز می توانید موسیقی های شخصی خود را هم انتخاب نمایید.

پس از ساخت اسلایدشو شما قادر هستید که آن را در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب و ... به شکل مستقیم به اشتراک بگذارید. تمامی ابزار هایی که به منظور ویرایش اسلایدشو در اختیارتان قرار می گیرند سبب جذاب شدن هر چه بیشتر اسلایدشوی شما خواهند بود، آن ها را یک امتحان کنید. اگر سایز تصاویرتان مناسب اسلایدشو نیست، از قابلیت Crop برای بریدن و اندازه کردن آن ها استفاده نمایید. هم چنین امکان تعیین کردن مدت زمان نمایش هر عکس وجود دارد.


ویژگی های نرم افزار Wondershare Fotophire Slideshow Maker :


- اضافه سازی افکت های دلخواه به اسلایدشو

- دارای 75 موسیقی درون برنامه ای

- امکان چرخاندن تصاویر و Crop کردن آن ها

- تعیین مدت زمان نمایش هر عکس در اسلایدشو

- قالب های مختلف برای استفاده

- ابزار های ویرایش برای خلاقانه تر کردن اسلایدشو

- اشتراک گذاری مستقیم در رسانه های اجاتمعی

- سرعت بالا در ساخت اسلاید شوها


تصاویری از محیط نرم افزار Wondershare Fotophire Slideshow Maker :


دانلود Wondershare Fotophire Slideshow Maker برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی