آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود نرم افزار 4.0.3 CODIJY Recoloring برنامه رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید و قدیمی

دانلود CODIJY Recoloring برای ویندوز

CODIJY Recoloring وارد جهان رنگ آمیزی تصاویر شوید. این اپلیکیشن تمام لوازم لازم را در اختیار شما قرار می دهد. با این اپلیکیشن می توانید رنگ بندی واقع گرایانه ای برای عکس های قدیمی خود ایجاد کنید. این اپلیکیشن تمام لوازمی که در این زمینه نیاز دارید را یک جا ارائه می کند. این ابزار مطابق جدیدترین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده اند. با CODIJY Recoloring می توانید رنگ بندی واقع گرایانه و در عین حال طبی ای داشته باشید. ابزار این برنامه کامل هستند.

28 کتابخانه برای رنگ آمیزی تصاویر وجود دارد. این اپلیکیشن به شکل خاص برای رنگ زدن تصاویر طراحی شده است و ابزار اضافی و ناکارآمد در این زمینه ندارد. رابط کاربری برنامه دوستانه است و کار کردن با آن لذت بخش می باشد. می توانید از ابزار مختلفی نظیر color picker, hsb rapaint, color history و .... استفاده کنید. هم می توانید رنگ ها را به شکل بصری انتخاب کنید، هم با کیبورد قادر به انجام این کار هستید. این اپلیکیشن ابزار مختلفی را برای حذف کردن، یا محافظت کردن از رنگ ها در اختیارتان می گذارد. امکان ایجاد گرادیان رنگ ها نیز هستید. CODIJY Recoloring با انواع کارت های گرافیک، چه intel و چه amd سازگار است. اکنون از کانال آلفا نز پشتیبانی می شود و می توانید عکس هایی که دارای شفافیت هستند را نیز رنگ آمیزی کنید.

ویژگی های نرم افزار CODIJY Recoloring


- قفل کردن زاویه رنگ آمیزی

- اصلاح کردن خطاها

- ارائه ابزار متنوع

- پشتیبانی از کتابخانه های مختلف رنگ ها

- مشاهده تاریخچه فعالیت ها

- گرفتن رنگ های solid

- مناسب برای رنگ آمیزی عکس های قدیمی


نکته : نصب فقط در سیستم های 64 بیتی !


تصاویری از محیط نرم افزار CODIJY Recoloring :


دانلود CODIJY Recoloring برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی