آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود و نصب IDimager Photo Supreme 2024.0.2.6333 نرم افزار مدیریت و دسته بندی عکس های دیجیتال

IDimager Photo Supreme

IDimager Photo Supreme آیا شما یک دوربین دیجیتالی دارد؟ پس شما باید هزاران تصویر از اشخاص و مکان ها روی کامپیوتر خود داشته باشید. بی شک پیدا کردن یک عکس در بین این همه تصویر کاری سخت و طاقت فرساست. IDimager Photo Supreme نرم افزار فوق حرفه ای برای مدیریت و دسته بندی تصاویر موجود در آرشیو کامپیوترتان است.این نرم افزار کار شما را در پیدا کردن عکس مورد نظرتان بسیار آسان می کند و میتوانید به راحتی و آسانی تصاویر را ایمیل و چاپ کنید. نرم افزاری که بهترین پیشنهاد برای عکاسان و کاربران خانگی است.

دانلود IDimager Photo Supreme

✅ نام نرم افزارIDimager Photo Supreme❤️ تعداد دانلود67473
⭐نسخه نرم افزار2024.0.2.6333🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل120 مگابایت

مروری بر قابلیت های IDimager Photo Supreme


بسیار قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده


از ابتدا، Photo Supreme با استفاده آسان به عنوان تمرکز اصلی توسعه داده شد. ما توانستیم بیشتر ویژگی های درخواست شده توسط پایگاه کاربری خود را در یک رابط کاربری تمیز و کارآمد و در عین حال بسیار قدرتمند جمع کنیم.

Photo Supreme دارای هر ویژگی مدیریت تصویر ضروری است که برای ایجاد ساختار در آرشیو تصاویر خود نیاز دارید. تخصیص برچسب‌های کاتالوگ، وارد کردن تصاویر به کامپیوتر، ویژگی‌های جستجو، و ... . و هنگامی که تصاویر خود را فهرست‌بندی کردید، می‌توانید در عرض چند ثانیه آن تصویری را که برای مشاهده، کپی کردن، ایمیل کردن، اشتراک‌گذاری روی عکس دلخواهتان نیاز دارید، پیدا کنید. آن را در سرور FTP خود آپلود کنید یا آن را در ویرایشگر عکس مورد علاقه خود ویرایش کنید.

با ابزارهای مورد علاقه شما ادغام می شود


Photo Supreme با ابزارهای ویرایش عکس مورد علاقه شما یکپارچه می شود. در هنگام نصب به طور خودکار رایج ترین ابزارهای ویرایش تصویر مورد استفاده را پیدا کرده و به رابط کاربری اضافه می کند. به سادگی یک تصویر را انتخاب کنید و روی نماد برنامه کلیک کنید تا ویرایش تصویر شما شروع شود.

سرعت بی نظیر


نرم افزار Digital Asset Management از پایگاه داده کاتالوگ استفاده می کند و باید برای کار با هزاران تصویر در پایگاه داده بهینه شود. ما این را جدی گرفتیم و توانستیم سرعت را در جایی که به آن تعلق دارد بالا ببریم. جستجوها فقط در چند میلی ثانیه نتایج را به دست خواهند آورد.


معماری باز


از همان ابتدا، Photo Supreme با معماری فهرست نویسی باز طراحی شد. از آنجایی که استانداردهای موجود صنعت برای ذخیره داده های آن استفاده می شود، می توانید اطلاعات خود را در هر زمان حتی بدون نرم افزار استخراج کنید. اگر زمانی تصمیم به تغییر برنامه‌ها بگیرید، نیازی به تکرار عملیات زمان‌بر فهرست‌نویسی مجدد داده‌های خود نخواهید داشت. به هر حال، این داده های شما هستند، نه داده های برنامه! دانلود و نصب Photo Mechanic و  دانلود نرم افزار Zoner Photo Studio X از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید


Photo Supreme به راحتی با سایت های اشتراک گذاری عکس عمومی مانند Facebook، Flickr، PicasaWeb، Zenfolio، یا SmugMug ارتباط برقرار می کند. وقتی تصاویر خود را در حساب آنلاین خود آپلود می کنید، بدون نیاز به آماده سازی آنها، اندازه یا تغییر نام دهید. همچنین، ابرداده خود را اضافه یا حذف کنید، فضای رنگ را تبدیل کنید، یا امضای شخصی خود را به تصاویر آپلود شده خود اضافه کنید.


فوراً شروع کنید


اگر قبلاً از نوعی ابزار جمع‌آوری تصاویر استفاده می‌کردید ، Photo Supreme می‌تواند به شما کمک کند داده‌های موجود خود را به Photo Supreme وارد کنید و در وقت شما صرفه‌جویی کند. قابلیت واردات برای iPhoto™، Aperture™، Lightroom™ 3 و 4، iMatch™ و FotoTime™ موجود است. در همان زمان، PSU قادر به خواندن و وارد کردن متا داده‌هایی است که با ابزارهای پشتیبانی XMP، از جمله محصولات Adobe، نرم‌افزار نیکون، iView™، MediaPro™ نوشته شده‌اند.


IDimager Photo Supreme


ویژگی های اصلی IDimager Photo Supreme


- قابلیت جستجوی پیشرفته
- مرور چند تب
- مقایسه کنار هم (حداکثر 6 تصویر)
- برچسب گذاری کلمات کلیدی
- برچسب گذاری GEO پیشرفته
- سازماندهی تصویر
- تشخیص تصاویر تکراری
- به اشتراک گذاری تصاویر با Flickr، Smugmug، Zenfolio، Picasaweb، FTP، ایمیل
- پشتیبانی از مانیتور دوگانه
- پشتیبانی از Creative Commons
- شناسایی چهره
- برچسب گذاری
- ابرداده قابل توسعه با فیلدهای سفارشی
- پیش نمایش های خود را در همیشه همراه داشته باشید
- مدیریت رنگ
- ویرایش تصویر بدون افت کیفیت
- کاملا اسکریپت پذیر
- برای پلتفرم ویندوز و MacOSX موجود است
- نسخه شبکه/سرور چند کاربره برای PostgreSQL و SQLServer (نسخه سرور) در دسترس است
- زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، هلندی، پرتغالی و روسی


آموزش نصب و فعال سازی IDimager Photo Supreme


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید.

2 - محتویات پوشه Patch همراه فایل دانلودی را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

3 - روی فایل patch کلیک راست کرده و Run as administrator را بزنید.

4 - روی دکمه Patch کلیک کنید.


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی