آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » نرم افزار عکاسی سریع و عالی برای اندروید 7.6.0 Instacam - Best fast Camera

دانلود نرم افزار Instacam - Best fast Camera برای اندروید

Instacam سریع ترین نرم افزاری در زمینه عکاسی می باشد که تا به حال دیده اید. این نرم افزار توسط عکاسان لحظات ورزشی بار ها مورد علاقه قرار گرفته است. در لحظه ای که شما دکمه عکاسی را فشاری می دهید، در کسری از ثانیه این نرم افزار عکس را می گیرد. می توان این نرم افزار را در زمینه سرعت عملکرد، در بین بهترین نرم افزار های عکاسی قرار داد. تنها کافیست برای عکس برداشتن ضربه ای بزنید و در آن واحد، عکسی که با فیلتر های زیبایی مزین شده است را تحویل بگیرید. نرم افزار های مشابه بسیار فراوان هستند، اما هیچ کدام از نظر عملکرد و سرعت به گرد پای این نرم افزار نمی رسند! خیلی وقت ها شده است که ما لحظاتی به یاد ماندنی را برای عکس برداری از دست داده ایم. نرم افزار های عکس برداری معمولی، مدت طولانی را صرف گرفتن عکس می کنند، و برای همین خیلی از لحظات را از دست می دهیم، اما با این نرم افزار یکبار برای همیشه خیال خود را راحت کنید. instacam با دوربین های کم نور هم سازگار بوده و شاتر این نرم افزار بدون صدا می باشد. سرعت و عملکرد این نرم افزار تاثیری بر سادگی آن نداشته و هر کاربری به راحتی می تواند از این نرم افزار به خوبی استفاده کند. instacam بر روی اندروید 4 یا بالاتر قابل اجراست.

 

ویژگی های نرم افزار Instacam :

 

- حجم کم در مقابل امکانات بی نظیر

- نیاز به سرعت دارید؟ این نرم افزار برای شما ساخته شده است، می توانید با سرعتی باور نکردنی عکس ها را پشت سر هم بگیرید و هیچ گونه افت کیفیتی مشاهده نکنید!

- دیگر نیازی نیست لحظات به یاد ماندنی و خاطر انگیز خود را به خاطر عملکرد دیر دوربین خود از دست بدهید.

- این نرم افزار دارای حالت های مختلفی مانند مود سلفی، تعویض کننده دوربین، دوربین مخفی و دوربین اثر گذار می باشد که میتوانند تاثیرات جادویی بر روی عکس های شما بگذارند.

- وجود فیلتر های اثر گذار، وضوح در کیفیت عکس ها و ...

 

تصاویری از محیط این نرم افزار :

 

دانلود نرم افزار Instacam - Best fast Camera برای اندرویددانلود نرم افزار Instacam - Best fast Camera برای اندروید  دانلود نرم افزار Instacam - Best fast Camera برای اندرویددانلود نرم افزار Instacam - Best fast Camera برای اندروید  دانلود نرم افزار Instacam - Best fast Camera برای اندرویددانلود نرم افزار Instacam - Best fast Camera برای اندروید  دانلود نرم افزار Instacam - Best fast Camera برای اندرویددانلود نرم افزار Instacam - Best fast Camera برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی