آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود حذفیات » دانلود انیمیشن ایرانی کلیله و دمنه با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن کلیله و دمنه

انیمیشن کلیله و دمنه نام انیمیشنی ایرانی در ژانر طنز و آموزنده به کارگردانی علیرضا توکلی بینا و تهیه کنندگی زهرا هاشمی بهرمانی است که توسط مرکز پویانمایی صبا تولید شده و انتشار یافته است. این داستان به زندگی دو شغال به نام کلیکه و دمنه می پردازد که با اتفاقات مختلفی در جنگل رو به رو می شوند. آن ها می خواهند به دربار شیر وارد شوند، اما زمانی که به آنجا می رسند عاقبت کارهای خوب و بد اطرافیان شیر مانند روباه و گرگ را نظاره گر می شوند. آن ها و دیگر حیوانات جنگل از این حوادث پند می گیرند.

انیمیشن کلیله و دمنه در سال 2017 توانست جایزه ویژه هیئت داوران اورآسیا را در رقابت با دیگر انیمیشن های اروپایی اذعان خود کند. کلیله و دمنه همچنین نامزد جشنواره هایی نظیر کودکان کانادا، جونیور فست چک، رولان بایکوف ارمنستان و فیلم نوجوان سئول، کودک و نوجان کلکته هند و کودک و نوجوان اصفهان شد. این انیمیشن در ابتدا قرار بود که مهرماه در آغاز مدارس انتشار پیدا کند که متاسفانه با تاخیر مواجه شد و در دی ماه 1396 اکران شد. هرچند این انیمیشن ظاهری ساده دارد و با محیطی دو بعدی، نسبت به دیگر انیمیشن های روز دنیا گرافیک چشم گیری را به نمایش نمی گذارد، با این وجود داستان جذاب این پویانمایی سبب محبوبیت آن شده است.


تصاویری از انیمیشن کلیله و دمنه:


دانلود انیمیشن کلیله و دمنه  دانلود انیمیشن کلیله و دمنه

در این پست برای شما کلیله و دمنه را با 4 کیفیت مختلف و دانلود کاملا قانونی آماده دانلود کرده ایم، بدون شک خرید نسخه قانونی که توسط شرکای تجاری فیلم صورت میگیرد می تواند این فرهنگ را در بین کاربران جا بیندازد که بتوانند بازیگران و کارگردان را به ادامه کارشان ترغیب کند.


لیست دانلود


لینک های دانلود حذف شدند










لینک های دانلود حذف شدند





















  دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: متفاوت نسبت به کیفیت
   (3.5/5)
پسورد فایل :
کپی