آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مدیریت دانلود » ابزاری برای دانلود مستقیم مانگا از سایت های مختلف DomDomSoft Manga Downloader v5.5.11

ابزاری برای دانلود مستقیم مانگا از سایت های مختلف DomDomSoft Manga Downloader

در ابتدا اگر کلمه مانگا برای شما نا مفهوم است آن را برای شما شرح می دهید ، مانگا نام کمیک‌استریپ و یا شخصیت های کارتونی است که در کشور ژاپن علاقه مندان زیادی دارد و رونق زیادی یافته است و مانگا ابتدا به صورت شخصیت هایی در مجلات دیده می شود ، سپس آنها را به صورت کتاب در می آورند و در صورت محبوبیت عمومی فیلم های انیمیشنی از این شخصیت های مانگا روی پرده می رود.

DomDomSoft Manga Downloader ابزاری آسان برای استفاده است که شما را قادر به دانلود مانگا از سایت های مختلف می سازد. توسط این ابزار شما به راحتی و در عرض چند ثانیه قادر به دانلود مانگاها خواهید بود.

همچنین این ابزار دارای یک قسمت برای مدیریت بوکمارک ها می باشد که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید سایت های مختلف دانلود مانگا را به آن اضافه نمایید. علاوه بر دانلود شما قادر به دیدن محتوای آنلاین نیز خواهید بود و ابزاری باز باز کردن مانگا روی سیستم را به شما می دهد. پس عملا شما نیازی به یک ابزار دیگر برای خواندن مانگا ندارید و این ابزار تمامی کارها را برای شما انجام می دهد.

 

DomDomSoft Manga Downloader

پسورد فایل :
کپی