آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود MangaLife 2.9.0 مانگا ریدر رایگان برای اندروید

دانلود MangaLife برای اندروید

MangaLife  نرم افزاری بی نظیر می باشد که با استفاده از آن می توانید به مانگا های مورد علاقه خود به شکل رایگان دسترسی داشته باشید. هر روز مانگاهای جدیدی اضافه می شود. مانگا ها در موضوعات مختلفی مانند شونن، کمدی، اکشن، ماجراجویانه، وب تون، دراما، و بسیاری دیگر ارائه شده است. سورس های مختلفی برای مانگا ها وجود دارد. حتی منابع جدید با بروزرسانی های برنامه اضافه می گردد. یژگیهای زیادی برای شخصی سازی وجود دارد، چه بخواهید رنگ پس زمینه را تغییر دهید، چه مایل به تغییر دادن جهت مطالعه مانگا باشید، در این برنامه می توانید امکانات را بنا به نیاز خود تغییر دهید. این نرم افزار اکنون مانگا ها را در سه زبان انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی ارائه می کند. از آنجایی که اطلاعات اکانت شما در فضای ابری هم گام سازی می شود، می توانید در گوشی های جدید خود اطلاعات اکانتتان را باز گردانید و مانگاهای مورد علاقه خود را مشاهده کنید.ن از تمامی مانگاهای مورد علاقه خود لذت ببرید.
MangaLife با رابط کاربری مناسبی طراحی شده است که خواندن مانگاها را برای  شما به شکل قابل توجهی آسان می سازد. شما می توانید از مطالعه رایگان جدیدترین مانگاها لذت ببرید.  MangaLife بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار MangaLife


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- رابط کاربری مناسب و متریال

- اضافه شدن مانگاهای جدید به شکل روزانه

- منابع مختلف برای مطالعه مانگاها

- فضای ابری برای ذخیره سازی اطلاعات

- ارائه جدیدترین قسمت مانگاها

- ارائه شده به شکل رایگان

تصاویری از محیط نرم افزار MangaLife :


دانلود MangaLife برای اندروید  دانلود MangaLife برای اندروید  دانلود MangaLife برای اندروید  دانلود MangaLife برای اندروید  دانلود MangaLife برای اندروید


پسورد فایل :
کپی