آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود Ukeysoft Spotify Music Converter 3.1.5 برنامه دانلود موسیقی های اسپوتیفای برای ویندوز

دانلود Ukeysoft Spotify Music Converter برای ویندوز

Ukeysoft Spotify Music Converter با ورژن های مختلف ویندوز، از xp به بعد سازگار است. با این برنامه می توانید موسیقی های spotify، پلی لیست ها و ... را دانلود کنید و آن ها را از OGG به فرمت های معمولی همچون MP3, M4A, WAV و FLAC تبدیل نمایید. این برنامه شما کنمک می کند از موسیقی های پرمیوم spotify لذت ببرید، بدون آن که لازم باشد هزینه ای برای اکانت پرمیوم کنید. موسیقی هایی که دانلود کرده اید را می توانید در سیستم های اندرویدی، آیفون و ... گوش دهید. از شر کپی رایت DRM خلاص شوید. این نرم افزار با تغییر دادن فرمت OGG که برای جلوگیری از کپی رایت طراحی شده است، این  امکان را به وجود می آورد که موسیقی های خود را در هر سیستمی گوش دهید و حتی در صورت نیاز آن ها را روی CD یا DVD رایت بزنید. این اپلیکیشن قادر به تبدیل کردن گروهی فایل های صوتی می باشد.

Ukeysoft Spotify Music Converter فایل های صوتی شما را به گونه ای تبدیل می کند که با کوچکترین افت کیفیتی مواجه نشوید. این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه تا 5 برابر سریع تر عمل می کند. پارامترها و تگ های مختلف فایل های صوتیتان را بسته به نیاز می توانید تغییر دهید. Ukeysoft Spotify Music Converter حجم کمی دارد و کار کردن با آن آسان است. دانلود اسپاتیفای از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.

ویژگی های نرم افزار Ukeysoft Spotify Music Converter


- تبدیل کردن فرمت OGG به فرمت های معمول

- عدم نیاز به داشتن اکانت پرمیوم

- امکان گوش دادن فایل های صوتی در گوشی

- تا 5 برابر سریع از برنامه های مشابه

- تبدیل کردن گروهی فایل ها

- خلاص شدن از شر کپی رایت

- کم حجم و فشرده شده

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- دانلود کردن موسیقی های موجود در spotify

تصاویری از محیط نرم افزار Ukeysoft Spotify Music Converter :


دانلود Ukeysoft Spotify Music Converter برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی