آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود نرم افزار WWW File Share Pro 7.0 برنامه اشتراک گذاری فایل ها بین کامپیوترها

دانلود WWW File Share Pro برای ویندوز

WWW File Share Pro به شما کمک می کند فایل هایتان را در اینترنت یا شبکه های لوکال کامپیوترها به اشتراک بگذارید. این نرم افزار انتقال دادن فایل ها بین کامپیوترها را آسان می کند. می توانید کاری کنید که فایل هایتان از طریق مرورگر قابل دسترس باشند، اهمیتی ندارد که چه سیستم عاملی روی آن ها نصب شده است. امکان اشتراک گذاری اسناد را بین سیستم عامل های مختلف از جمله Mac OS X, Linux, iOS, Android, windows خواهید داشت. می توانید عکس ها را مشاهده کنید یا فایل های mp3 ذخیره شده در کامپیوترتان را در سایر سیستم ها یا اسمارتفون ها پخش کنید.

تنها کاری که لازم است انجام دهید، ایجاد کردن یک دایرکتوری برای دانلود فایل ها، و یک دایرکتوری برای آپلود فایل ها می باشد. سپس مرورگر را روی سیستم های دیگر خود باز کنید، و فایل هایی که آپلود کرده بودید را دانلود نمایید. از تمام مرورگرهای معروف از جمله فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، کروم، اپرا، و ... پشتیابنی می شود. نیازی نیست این نرم افزار را روی سایر سیستم های خود نصب نمایید، وجود مرورگر روی آن ها کافی می باشد. این نرم افزار ابزار متنوع دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که شامل محافظت از اطلاعات با رمز عبور، بن کردن آی پی ها، بررسی اتصالات و ... می شود.

ویژگی های نرم افزار WWW File Share Pro :


- تنظیم کردن پورت

- تنظیم کردن دایرکتوری برای دانلود و آپلود

- کم حجم و سبک

- پایش connection ها

- بن کردن آی پی ها

- دسترسی به فایل ها از طریق مرورگر

- عدم نیاز به نصب برنامه در تمام سیستم های شبکه


تصاویری از محیط نرم افزار


دانلود WWW File Share Pro برای ویندوز




پسورد فایل :
کپی