آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود گوگل پلی سرویس Google Play services 24.08.12 برای اندروید

دانلود Google-Play-services

دانلود گوگل پلی سرویس Google Play services اندروید

Google Play services گوگل پلی سرویس نام شتاب دهنده گوگل برای گوشی های اندروید می باشد ! بدون شک بدون این ابزار اکثر بخش های گوشی شما غیر فعال می شود ! اکثر نرم افزارهای نصب شده روی گوشی شما به گوگل پلی سرویس وابسته هستند و در صورت مشکل در آن نرم افزار و بازی از کار خواهد افتاد.

این ابزار به نرم افزار های وابسته خود باعث سرعت بالای جستجو در حالت آفلاین می شود و دقت کنید همواره این ابزار را برای کارایی بهتر نرم افزار حتما روی گوشی خودتان نصب و سعی کنید در بازهای زمانی ان را اپدیت کنید تا بهترین کارایی را از گوشی و نرم افزارهای خودتان مشاهده کنید.


دانلود Google Play services

✅ نام نرم افزارGoogle Play services❤️ تعداد دانلود1471573
⭐نسخه نرم افزار24.08.12🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.1 به بالا🔆 حجم فایلمیانگین 35 مگابایت

آموزش نصب نسخه جدید گوگل پلی سرویس روی گوشی و تبلت های اندروید


  با توجه به ارائه شده dpi های مختلف برای نصب گوگل پلی سرویس حتما و حتما باید dpi  گوشی خودتان را بدانید و یا ورژن نصب شده روی گوشی خودتان را با نسخه ارائه شده از پاتوق یو مطابقت دهید و دقیقا آن را دانلود کنید تا با مشکل مواجه نشوید.


لطفا قبل از دانلود به نکات زیر دقت کنید :


 1 - در صورت امکان حتما و حتما از روش اول استفاده کنید و سعی بر یافتن نسخه نصب شده روی گوشی داشته باشید ! 2 - نسخه های nodpi یعنی dpi مشخص نشده است.

روش اول تشخیص نسخه ای از گوگل پلی سرویس که باید دانلود کنید


به قسمت نرم افزار های نصب شده روی گوشی خودتان بروید به سربرگ ALL بروید تا بتوانید گوگل پلی سرویس را مشاهده کنید سپس روی Google Play services کلیک کنید. تا اطلاعات زیر برای شما نمایان شود. در تصویر زیر شما باید طبق سه عدد آخر نمایش داده شده نسخه ای که سازگار با گوشی شماست دانلود کنید مثلا در عکس زیر سه عدد آخر 036 می باشد که باید از لینک های دانلود زیر لینکی که با عنوان 036 می باشد را دانلود کنید.

 

 

روش دوم تشخیص نسخه ای از گوگل پلی سرویس که باید دانلود کنید


 

- ابتدا باید نرم افزار Cpu-z برای اندروید را دانلود کنید و آن را روی گوشی خودتان نصب کنید.

- بعد از نصب Cpu-z آن را اجرا کنید و به سربرگ System مراجعه کنید. مانند عکس زیر DPI گوشی خودتان را پیدا کنید و طبق ان نسخه گوگل پلی را دانلود و نصب کنید. مثلا در عکس زیر نسخه اندروید 4.2.2 و dpi گوشی 320 می باشد که باید نسخه 320 dpi را از لینک زیر دانلود کنید.

 

لطفا قبل از دانلود به نکات زیر دقت کنید :


1 - در صورت امکان حتما و حتما از روش اول استفاده کنید و سعی بر یافتن نسخه نصب شده روی گوشی داشته باشید !

2 - نسخه های nodpi یعنی dpi مشخص نشده است.

پسورد فایل :
کپی