آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود نرم افزار WinSSHTerm 2.16.0 برنامه وصل شدن به کامپیوترهای ریموت برای ویندوز

دانلود WinSSHTerm برای ویندوز

WinSSHTerm اگرچه برنامه هایی مثل kitty یا putty کلاینت های ssh قدرتمندی هستند که امکان متصل شدن به کامپیوترهای ریموت را به شما می دهند، مشکل آن ها این است که در حضور تعداد زیادی از کاربران، ممکن است دچار مشکل شوند و عملکرد مناسبی را نشان ندهند. به عنوان مثال، ویژگی های مهمی مثل مدیریت کردن چند session به شکل همزمان در این برنامه ها وجود ندارد. با استفاده از این برنامه، ویژگی های متنوعی در اختیارنان قرار می گیرد. رابط کاربری برنامه بسیار ساده است. این نرم افزار به شکل پرتابل ارائه شده است و نیازی به نصب ندارد.

علاوه بر این می توانید چند session را به راحتی مدیریت کنید. این نرم افزار از انتقال دادن فایل ها و اپلیکیشن ها پشتیبانی می کند. برای استفاده از این برنامه لازم است ویندوز 7 یا بالاتر داشته باشید. علاوه بر این .net 3.5 یه بالاتر باید روی سیستمتان نصب شده باشد. از آنجایی که این اپلیکیشن پرتابل است، تغییری در جریستری ویندوز شما ایجاد نمی کند. اگر putty یا kitty روی سیستمتان از قبل نصب نشده باشد، این برنامه کتابخانه های لازم را به شکل خودکار دانلود می کند. می توانید vcxsrv را نیز نصب کنید تا x application ها را روی سیستم های ریموت اجرا کنید و فایل هایتان را به شکل امن انتقال دهید.

ویژگی های نرم افزار WinSSHTerm :


- رابط کاربری تصویری مناسب

- انتقال دادن امن اطلاعات

- مدیریت کردن چند اتصال به شکل همزمان

- دانلود کردن کتابخانه های لازم به شکل خودکار

- پشتیبانی از vcxsrv

- عدم نیاز به نصب

- تغییر ندادن رجیستری های ویندوز

تصاویری از محیط نرم افزار WinSSHTerm :


دانلود WinSSHTerm برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی