آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود Hotspot Maker 3.6 نرم افزار هات اسپات و اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ و کامپیوتر

دانلود Hotspot Maker

Hotspot Maker یک نرم افزار ساخت و مدیریت هات اسپات برای سیستم عامل ویندوز است که به شما امکان می دهد با تنظیمات سفارشی هات اسپات ها را راه اندازی و قطع کنید. این نرم افزار با استفاده از یک رابط کاربری خط فرمان ساده (CLI) کار می کند و توسط برخی از عملکردها بهینه شده است. هر چند رابط خط فرمان ممکن است برای برخی از کاربران تازه کار کمی سخت باشد، اما استفاده از این برنامه بسیار آسان است. توسعه دهنده نیز یک گزینه رابط کاربری گرافیکی (GUI) را برای کسانی که ترجیح می دهند از خط فرمان استفاده نکنند، اضافه کرده است.

Hotspot Maker شامل تعدادی تنظیمات سفارشی است که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. این برنامه قابلیت های ساده ای برای کار با شبکه شما را در بر می گیرد، ام پیشرفته نیستند. با این حال، اگر به دنبال یک راه حل ساده برای ایجاد یک هات اسپات هستید، Hotspot Maker بدون شک قادر به انجام این کار خواهد بود.


دانلود Hotspot Maker

✅ نام نرم افزارHotspot Maker❤️ تعداد دانلود448
⭐نسخه نرم افزار3.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل165 مگابایت

قابلیت های کلیدی Hotspot Maker


- راه اندازی و قطع هات اسپات: Hotspot Maker به شما اجازه می دهد هات اسپات ها را با تنظیمات سفارشی راه اندازی و قطع کنید.

تنظیمات سفارشی: این نرم افزار قابلیت انتخاب تنظیمات سفارشی برای هات اسپات را به شما می دهد. این می تواند شامل نام شبکه، رمزعبور، نوع امنیت، کانال بیسیم و سایر تنظیمات مربوطه باشد. دانلود MyPublicWiFi و دانلود MyHotspot و دانلود Omnify Hotspot از دیگر ابزارهای مرتبط می باشند.


Hotspot Maker


- رابط کاربری خط فرمان (CLI): Hotspot Maker احتمالاً از یک رابط کاربری خط فرمان برای عملکرد و تنظیمات اصلی استفاده می کند.

- رابط کاربری گرافیکی (GUI): برای کاربرانی که ترجیح می دهند از رابط کاربری گرافیکی استفاده کنند، این نرم افزار ممکن است یک گزینه GUI را فراهم کند.

- سادگی استفاده: Hotspot Maker بسیار آسان برای استفاده است و حتی برای کاربران تازه وارد هم قابل فهم است.

پسورد فایل :
کپی