آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مسنجر » دانلود واتساپ برای کامپیوتر WhatsApp PC 2.2407.10

دانلود WhatsApp برای کامپیوتر و لپ تاپ

واتس آپ برای ویندوز


❌لینک های دانلود به دستور کمیته مصادیق مجرمانه حذف گردید❌


WhatsApp واتساپ

نام مسنجر محبوب که طرفداران زیادی در بین کاربران ایرانی نیز دارد به تازگی نسخه رسمی برای کامپیوتر را عرضه کرده است ، قبلا شما می بایست توسط شبیه ساز اندرویدی اقدام به نصب واتساپ روی کامپیوتر می کردید ولی با ارائه نسخه ویندوزی شما به راحتی و بدون ابزار ثانویه می توانید مسنجر محبوب واتس آپ را روی کامپیوتر خود داشته باشید.

توسط نصب واتساپ کامپیوتر به راحتی قابلیت برقراری تماس صوتی ، متنی و ویدیویی را دارا خواهید بود ، واتساپ اندروید دارای سرعت بالایی می باشد و همین امر باعث افزایش محبوبیت این مسنجر شده است ، همچنین شما قابلیت ارسال استیکر ، فایل و عکس و صوت و ویدیو را به دوستان خود خواهید داشت. نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار زیبایی می باشد و به راحتی می توانید با ان ارتباط برقرار کنید. همچنین قابلیت سینک با نسخه اندروید و آیفون را دارا می باشد و قابلیت دریافت پیام های گوشی در نسخه ویندوز را دارا می باشید. 

قابلیت های مسنجر WhatsApp واتساپ برای کامپیوتر

 

- رابط کاربری زیبا و آسان

- قابلیت برقاری ارتباط صوتی و متنی

- دارای استیکرهای اختصاصی

- سرعت بالای نرم افزار در رد و بدل کردن اطلاعات

- ارسال عکس ، فیلم و موزیک به دوستان

- قابلیت ساخت گروه های چت

- قابلیت نصب روی ویندوز 7 به بالا

و ....

 

نکته مهم ؛ استفاده از واتساپ به صورت مستقل منسوخ شده است و باید از استور مایکروسافت دانلود شود ، ما نسخه باندل ان را برای شما آماده کرده ایم ، بعد از دانلود می توانید شروع به نصب کنید ولی باید حتما مایکروسافت استور روی ویندوز شما نصب باشد و فقط روی ویندوز 8.1 و 10 و 11 قابلیت نصب را دارا می باشد. حتما بتدا از حالت فشرده خارج کنید بعد نصب بفرمایید! در صورتی که مشکلی در نصب داشتید از نسخه تحت وب که در باکس دانلود قرار گرفته است استفاده کنید.

سوالات متداول نصب واتساپ ویندوز


واتساپ روی چه ویندوزهایی نصب می شود ؟
✓ نسخه کامپیوتر واتساپ قابلیت نصب روی ویندوزهای 7 سرویس پک 1 به بالا را خواهد داشت ، البته به گفته سازنده صرفا از ویندوز 8 می باشد که در صورت مشکل در نصب روی ویندوزهای 7 می توانید از نسخه تحت وب قرار گرفته استفاده کنید.
آیا واتساپ PC رایگان می باشد؟
✓ به استفاده و دانلود این ابزار کاملا رایگان و بدون محدودیت می باشد و می توانید به صورت رایگان به تمامی بخش های واتساپ ویندوز استفاده کنید.
واتساپ پیام رسان خوبی است و ایا امن است ؟
✓ با توجه به محدودیت استفاده از سایر پیام رسان در کشور باید گفت بهترین پیام رسان بدون قرار گرفتن محدویت خارجی تا این لحظه همین واتساپ است ، در مورد امنیت بله امنیت این ابزار بسیار بالا می باشد و همانطور که می دانید توسط فیس بوک ساخته و عرضه شده است و جز محصولات شرکت متا می باشد.

اطلاعات تکمیلی دانلود واتساپ :

⭐ نسخه نرم افزار : 2.2407.10
💟 هزینه دانلود : رایگان
✅ شرکت سازنده : فیس بوک
*️⃣ حجم فایل : 125 مگابایت
💡 دسته بندی : مسنجر
پسورد فایل :
کپی