آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مسنجر » دانلود ییکال مسنجر و تماس ویدیویی با کیفیت عالی برای اندروید 4.0.3939 YeeCall

دانلود نرم افزار YeeCall برای اندروید

 

YeeCall Messenger برای شما امکان برقراری تماس های ویدیویی را فراهم می کند که با فیلتر های مناسب انجام می شوند. این بدین معنی است که چهره شما در حین تماس ویدیویی به نحوی مناسب نمایش داده می شود. هم چنین صدایی که با این نرم افزار انتقال پیدا می کند مانند شیشه شفاف و صاف است. امکان برقراری کنفرانس های 20 نفره نیز می باشد و می توانید ارتباط تصویری با کیفیت HD را که در جهان نظیر ندارد، تجربه کنید. یکی دیگر از ویژگی هایی که ای کال را ممتاز می سازد ساختن ایونت و وقایع می باشد که به کاربران اجازه می دهد یادآور یا زمان قرار ملاقات و ... بسازند و به دوستان خود و گروه ها بفرستند. علاوه بر این میتینگ هایی که در این نرم افزار شما اضافه می کنید، به تقویم شما نیز اضافه می شود و خیالتان از این جهت که قرار را فراموش نمی کنید، راحت می شود. رابط کاربری Yeecall  به گونه ای تنظیم شده است که بتوانید با سریعترین حالت ممکن، به دوستان و مخاطبین خود پیام بفرستید. این نرم افزار بر روی اندروید 4.0.3 و بالاتر قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار yeecall :

- امکان برقراری تماس های ویدویی، با بیشترین کیفیت ممکن.
- امکان برقراری تماس صوتی، بدون افت کیفیت
- امکان ساخت ایونت و میتینگ برای یاد آوری و اشتراک گذاری آن با دیگران
- تمامی اماکانات این نرم افزار در حال حاضر رایگان می باشد.
- وجود صورتک فوق العاده، برچسب ها، شکلک ها، تصاویر خنده دار و شکلک های دیگر برای چت در YeeCall. کاملا مفید برای نشان دادن احساس خود را هنگام ارسال پیام با دوستان خود.
- حجم کم در مقابل اماکانات فراوان
- 30% سریعتر از مسینجر های مشابه

تصاویری از محیط این نرم افزار :

دانلود مسنجر YeeCall برای اندرویددانلود مسنجر YeeCall برای اندروید  دانلود مسنجر YeeCall برای اندرویددانلود مسنجر YeeCall برای اندروید  دانلود مسنجر YeeCall برای اندرویددانلود مسنجر YeeCall برای اندروید  دانلود مسنجر YeeCall برای اندرویددانلود مسنجر YeeCall برای اندروید

پسورد فایل :
کپی